Paras tupakka aloittelijalle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin itelle ei noi Nortit maistu. Eikä myöskään vuoristoilmat eli nää mintut ja mynthonit. Mikähän olis sitten paras tupakka. Suht. kevyt, ettei olis niin epäterveellinen.

Ite poltan 2 tupakkaa arki-iltaisin ja sitten viikonloppuna jos on viihteellä saattaa mennä n. 10.

Olen aikoinani polttanut kunnolla, mutta lopetin kun tuli raskaaksi. Sitten pikkulasten kanssa ei viittinyt aloittaa.

Jossain vaiheessa sit rupes tuota iltatupakkaa kaipaamaan ja tällä kuviolla nyt menty useempi vuosi. Välillä pidän viikon totaalitaukoja.

Se on ihmehomma, että aamuisin tai töissä ei tee ees mieli. Ainoastaan just iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Kokeile Belmontia tahi Kenttiä (ex Barclay). Mielestäni hyviä ja sopivat tuollaiseen iltatuprutteluun hyvin.
 
Sit KUN mä olen täyttänyt ydeksänkymmentä, ostan pussillisen siemeniä ja alan (taas, edellinen kerta kyl men suhtkohthyvin persiilleen) kessua. Ja kun se kulemma vaatii vuoden ja mieluummin useamman säilytyksen enneko maku on hyvä ni voisi kuvitella että 93-vuotiaana saisin imaista herkkusavut omasta tupakasta.

Sitä kannattaa odottaa!
 
Sit KUN mä olen täyttänyt ydeksänkymmentä, ostan pussillisen siemeniä ja alan (taas, edellinen kerta kyl men suhtkohthyvin persiilleen) kessua. Ja kun se kulemma vaatii vuoden ja mieluummin useamman säilytyksen enneko maku on hyvä ni voisi kuvitella että 93-vuotiaana saisin imaista herkkusavut omasta tupakasta.

Sitä kannattaa odottaa!
Mä aattelin aina, että kun jään eläkkeelle, voisin alkaa ottamaan vähän enempi alkoa. Mut nyt melkein 50v huomaan, että en kestä sitä enää juuri lainkaan, joten se on varmaan 70-vuotiaana täysin poissa kuvioista.

Pitäs varmaan koittaa jotain jota ei voi kirjoittaa. Toivottavasti tää maa on muuttunut sen verran 20 vuodessa, että esim. siihen aikaan ei jotain eläkeläispössyttelijää roudata vankilaan.

Ja tiedoksi, en oo ees koittanut edes tuota mainitsemaani huumetta. Enkä mitään muutakaan. Rankinta mitä mä oon vetänyt on pirtu. Tai ehkö absintti.
 
vierailija
Kivasti täällä vitsiä heitetään. Keuhko- ja astmapolilla työskennelleenä ja näitä pössyttelijöitä hoitaneena ihmettelen tällaista ketjua ylipäätään. Muistakaa meillä on vain yhdet keuhkot, joilla sitä happea haukotaan, nimenomaan haukotaan loppuelämä.
 
vierailija
Kivasti täällä vitsiä heitetään. Keuhko- ja astmapolilla työskennelleenä ja näitä pössyttelijöitä hoitaneena ihmettelen tällaista ketjua ylipäätään. Muistakaa meillä on vain yhdet keuhkot, joilla sitä happea haukotaan, nimenomaan haukotaan loppuelämä.
Höpö höpö, kohtuu poltto on riskitöntä.
Mene osastolle missä hoidetaan ylipainoisia, siinä näet todellisen ongelman!
 
Olen aikeissa aloittaa tupakoinnin. Merkkejä on kuitenkin niin valtavasti, ja nykyään vieläpä kaikki piilossa, etten oikein tiedä että mitä merkkejä ylipäätään edes on. Kysyisinkin nyt teiltä suosituksia, että mikä olisi kaikkein paras tupakka tällaiselle aloittelevalle tupakoitsijalle?
Poltan itse L&M- ja Marlboro Red - savukkeita. Saan ne edulliseen hintaan DutyFree- stä. Oletko kiinnostunut ?
 

Yhteistyössä