Paras tapa tehdä myynti-ilmoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakertalainen kaipaa apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekakertalainen kaipaa apua

Vieras
Eli olisko parasta laittaa yksittäisistä tuotteista kuva aijaahan ja linkittää ne ilmoitukseen,vai tehdä kuvablogi ja linkittää suoraan se?Pitääkö mielestäsi ilmoituksessa suoraan olla tarkka lista myytävistä tuotteista,vai kelpaako esim.että tytön vaatteita 74cm ja siitten linkki blogiin(siellä siis hinnat ja yksittäiset kuvat)?

Oisko tuo blogi siinä mielessä helpompi,että voi laittaa helpommin ja vähemmällä vaivalla useemmalle palstalle ja enemmän tavaraa? Kertokaas miten kannattaa,kun ajateltiin laittaa paljon meille ylimääräistä myyntiin.Mikä tapa helpoin myyjän ja tietenkin houkuttelevin ostajan kannalta?

Mä tykkään itse noista blogeista,kun siinä samalla silmäyksellä saa hyvän yleiskuvan,jos on paljon tavaraa/vaatetta.
Yksittäisiä kuvia avatessa menee joskus hermo,kun kestää ja kestää..

Alkuperäinen kirjoittaja Myy:
Mä tykkään itse noista blogeista,kun siinä samalla silmäyksellä saa hyvän yleiskuvan,jos on paljon tavaraa/vaatetta.
Yksittäisiä kuvia avatessa menee joskus hermo,kun kestää ja kestää..

no just tätä ajattelinkin,että jos paljon myytävää,niin jaksaako kukaan niitä availla.Oisko sitten parasta,että tarkka lista ja hinnat ilmoituksessa ja sitten linkki blogiin jossa kuvat?

Yhteistyössä