Paras tapa tappaa itsensä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
https://www.valonpolku.com/

Jokaisella on oma suojelusenkeli. Pyydä häntä ja Jumalaa apuun. Löydätte elämälle tarkoituksen. Linkissä apua tähän.

Aloita anteeksiannosta. Anna anteeksi itsellesi ja muille. Ole kiitollinen asioista, jotka ovat hyvin. Tee näitä meditaatioita päivittäin.

Siunausta, rakkautta, viisautta, anteeksi antoa ja kiitollisuutta kaikille. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi.

Pyydän enkeleitä poistamaan ahdistuksen ja pahan olon pois kaikilta, jotka tämän lukevat ja ottavat sydämen asiakseen.

Kukaan ei ole yksin. :)
 
vierailija
minun ex mies oli masentunut, ymsja ajatteli juuri noin , yritti itsemurhaa monta kertaa, päätyi suljetulle. Kun viimein oli lääkkeet kokeiltu eikä apua niin sai sähköhoitoa, se tehos masennukseen ja hän oli kiitollinen että hänen aikeet estettiin ja monta onnellista vuotta on sen jälkeen elänyt. Eli älä tee sitä, älä luovuta. Jos ex alku oli tilanteessa jossa oli ahdistunu 24/7 itsetuhoinen masentunut. Mikään ei tuntunut miltään oli vaan pahaolla ja parannuttua masennuksesta koko isyyden onnellisuuden, ilot kaikki. Ne olis jääny kokematta jos olisi luovuttanut
 
vierailija
Olen joskus miettinyt itsemurhaa.
Aviomies tulisi pärjäämään./selviämäänLapseni tulisi reagoimaan jonkin aikaa, olisi kuitenkin isä tukena. Äitini selviäisi., mutta eniten olisin huolissani siskostani. Toisaalta tämä on minun elämäni ja minä päätän siitä.
 
vierailija
Mun mielestä ne jotka tekee itsemurhan ovat todella itsekkäät k....päät... Ehköhän täytyy ajatella pidemmälle kun oma napa.... Miten se vaikuttaa läheisiin ja ympärillä oleviin ihmisiin....
 
vierailija
Ei semmosta ookkaan.
Äläkä etuile jonossa, odota vaon vuoroasi niinkuin me muutkin.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Toiset on kerennyt kokeen pienemmässä ajassa niin paljon joko huumeilla tai traumoilla, että normaali elämä ei tule ikinä toimimaan. Ehkä lääkkeillä, mutta onko se elämää. Jokaisella on oikeus tappaa itsensä ja sitä pitää kunnioittaa. Itsekkäitä on ne paskiaiset, jotka ovat tunne tasolla sinusta riippuvaisia toisesta ihmisestä. Oli se setten kuka tahansa.. Jos tarpeeksi on yrittänyt, mutta ei auta mikään niin poistuminen on oikea vaihtoehto. Aina kipua ei saa katoamaan ja kun katsoo nykymaailman sairautta(kannattaa skipata valta median uutiset ja perehtyä syvemmin) lampaat sanoo bäää bääää bäää mutta se ei minuakiinnosta..... Jos mielestäsi oletkokeillut aivan kaiken mahdollisen avun terapian mitä näitä nyt on.... Kokeile olla 6kk straight (ei heteron vaan skarppi) niin sitten kannattaa irtaantua tästä sairaasta maailmasta joka on jo yli kansoitettu.... Onneksi jenkit ja Kiina ptti että nyt on liikaa ja covid.
Pointti oli se, että jos kaiken olet kokenut niin anna mennä ja aloita uusi seikkailu tuolla puolen.
 
vierailija
Onko sitten kva kun joudut vaan kattelemaan elämää vierestä muttet pääse mihinkään eteenpäin silti kunnes aikasi on oikeasti päästä pois?

Läheisesi ja kaikki jatkavat elämää todennäköisesti surren, sinä näet kaiken mutta et voi enää koskea tai puhua heille mitään..
Mitään tästä maailmasta et näe ja suru o ollut OS ihmisen elämää niin kauan kuin surua on ollut........ Rakkaita ei saa kuolla..... Miksi ei... Sehän vasta kovettaa mieltä... En tarkoita mitään pahaa, mutta jos joku on jo kaiken kokeillut ja haluaa jatkaa astraali matkaa ilman että ikinä tarvisin kuulla jeesukseta niin go ahead. PSpsSps ne jotkä pelkää kuolemaa. Eläkää hetkessä elääkä murjottakp moisesta.. Se loppujenlopuksi on tod näk helpotus itsarin tehneelle...... Jos kaikki muu on käyty läpi.... Ja ennen kun tulee mitään paska kommenttia niin sanon vain että kun itse poistun omankäden kautta niin aivan vitun sama mitä muut tuntee... Sori kieli asu, mutta halusin ilmaista asian juuri niin kuin ajattelen. Itsemurha on pelastus. J harkitsen vakavasti omaani koska mikään Mikään ei tunnu tuottavan iloa. Lähinnä toisen kipu.... Nimim. Sairas tai valmis oman käden läjtöön
 
vierailija
Kyllä mä opioidit valkkaisin jos täältä oman käden kautta poistuisi. Enää en toki toivo kuolemaa, enkä toivoisi kenenkään muunkaan itsaria tekevän. Toivoisin kuitenkin huomaavaisuutta jos itsarin tekee, että satuttaa mahdollisimman vähän muita, eli ei sillalta hyppäämistä tai junan alle, tai muutakaan sellaista mistä toiselle ihmiselle tulee trauma. Muistan kun koulun liikuntatunnilla löytyi metsään hirttäytynyt henkilö..
 

Yhteistyössä