Paras tai pahin juoru mitä teistä on kylillä kerrottu

• Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
Oltiin miehen kanssa teinivanhempia ja siitä oli vähän kiertänyt huhuja, että miten me pärjätään jne. Saatiin näistä huhuistakin tietää vasta n.3 vuotta myöhemmin, tänä vuonna. No, toivottavasti ollaan saatu osoitettua, että hyvin menee. 5v yhdessä, joista 2 naimisissa ja toinen lapsikin syntynyt.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26062870] Tästä juorusta sisko maksoi pari murtunutta kylkiluuta,hiusmurtuma nenässä, silmät mustana ja huulihalki.[/QUOTE]

Tuossa tilanteessa on kyllä jotain muuta pahasti pielessä kuin perätön juoru...

"vieras"
Mä menetin yhden työpaikan, kun käytin kuulema huumeita. En oo edes kokeillut koskaan. Opiskelu aikana olin ollut yhden illan aikana kolmen miehen kanssa sängyssä.. Olin baarissa jutellut näiden miesten kanssa.

"vieras"
Että tein lapsen mieheltäni salaa, jotta mieheni ei jättäisi minua. Totuus kun on kuitenkin sellainen, että olen kärsinyt lapsettomuudesta ja olemme olleet hoidossa. Että ihan salassa juu sitä lasta tein. Sattui tosi pahasti kun tällaista väitettiin, lasta kun oli yritetty muutaman vuoden.

"vieras"
Olen isosta kaupungista, joten kylillä ei ole juoruttu, mutta työpaikalla kyllä. Kuulin, että iltavuorossa vaan "kuksin" miespuolisen työkaverin kanssa koneen takana, enkä tee töitä... ihmetyttää vaan, että kuka kumma ne työt sitten tekee?

Kun odotin keskimmäistä lasta..koko kylä juorus lapsesta ja arvuuttelivat lapsen isää.
Kun lapsi syntyi,ei ketään kiinnostanut onko lapsi terve vaan keneltä hän näytti.

Aikanaan,kun laihduin alle puoleen vuoteen 30 kg juoruiltiin kylillä,että käytän huumeita..

että sellasta
Minä olen kuulemma tehnyt lapset jonkun random vaihto-oppilaan kanssa nuoruudessani (sain kyllä lapsen 18-vuotiaana, mutta hänen isänsä on minua huomattavasti vanhempi ja ulkomaalainen, ei kuitenkaan mikään vaihto-oppilas), lisäksi olen ryypännyt korttini hyllylle (korttini ei ole koskaan ollut kuivumassa), lisäksi työssäni hässin ristiin rastiin miespuoleisia kollegoitani. Tästä juorusta erään miehen vaimo jopa soitti miehelleni, kun hänen kävi niin sääliksi kun vanhoja ukkoja kuksin. :headwall:

Yhteistyössä