S Snoopy Aktiivinen jäsen 07.01.2005 5 328 -1 36 28.08.2012 #1 Mikä on parasta suklaata JUST NYT? Oma valintani Marabou premium sitruuna&inkivääri Kiasus että on hyvää! Vääntäkää veistä haavassa, mulla ei oo kaapissa mitään hyvää...
Mikä on parasta suklaata JUST NYT? Oma valintani Marabou premium sitruuna&inkivääri Kiasus että on hyvää! Vääntäkää veistä haavassa, mulla ei oo kaapissa mitään hyvää...
N newbie Aktiivinen jäsen 25.08.2012 1 101 0 36 28.08.2012 #8 Galaxy, sitä sai suomestakin ennen joulua, paremmin saatavista ne tosi ohuet maraboun jutut, oisko nimi nobles..enkä ees tykkää suklaasta :saint:
Galaxy, sitä sai suomestakin ennen joulua, paremmin saatavista ne tosi ohuet maraboun jutut, oisko nimi nobles..enkä ees tykkää suklaasta :saint:
M "Milla" Vieras 28.08.2012 #13 Täytyykin maistaa sitä sitruuna-inkivääriä mutta tähän asti mun lemppari on ollut fazerin sininen, fazerina, geisha ja royal on kans tosi hyviä
Täytyykin maistaa sitä sitruuna-inkivääriä mutta tähän asti mun lemppari on ollut fazerin sininen, fazerina, geisha ja royal on kans tosi hyviä