Paras rukkanen/ hanska tällä kelillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanskat hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanskat hukassa

Vieras
Eli mikä teillä paras? Lapanen ja kurahanska vai säänkestävät vai mitkä? Meillä tuntuu kaikki mallit olevan yhtä huonoja, aina on lasten kädet ihan märät. Vinkkejä pinoon, please!

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Meillä säänkestävä. Sillon ku ite olin pieni niin aivan loistavat oli nahkarukkaset, joissa lämmin vuori. En oo löytänyt semmosia nykyään pienille lapsille.

poika sai tommoset joululahjaks ja luulen et on jostain joulumarkkinoilta ostettu. en kyl osaa sillä niitä käyttää mun mielestä ne on jotenki liian hienot

lassiet meillä hyvät: hyvä pehmeä feecevuori, tiukka kuminauha siinä ja heijastinta sekää hyvää kangasta. silmä tykkää: tytön harmaa-pinkkiin haalriin ostin nämä harmaat rukkaset. voi kuin karamelli!

meillä mm. jonathania kokeiltu. Ihan liian kylmät. -20astetta pakkasessa pidettiin villalapasia ja päällä nahkarukkasia - oli ihan maailmanparhaat. kirpparilta löysin 4e hintaa mutta jyväskylässä mm torilla myynnissä (25e).
Nyt tilasin reimatecit, luulen että sielläkin alla pitää pitää lapasia ettei kädet jäädy...

Yhteistyössä