paras ripsiväri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kertokaas mikä on paras ripsiväri? Itselläni on tummat ja tuuheat ripset, muttei kovin pitkät..
Haluaisin sellaisen ripsivärin joka ei sottaa silmien ympäryksiä / siis sellanen joka ei leviä itsekseen jokapaikkaan :D

Hyviä paljon joten kerron pari p.sk.osotosta: Maybelinen falselash effect. Ihan susi, ei tee juuri mitään ripsille. Lumene Blueberry ihan turha! samoin lumenen pidentävä lörpsäke, onneks oli sentään ilmainen kiitos palstavinkin!

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Mulle se kanebon 38 ei passannut. Taivutuksen jälkeenkun ripsivärin laittoi, niin meni ihan suoraksi. Mä oon vuosia käyttäny vedenkestävää ripsaria

ootko kokeillut niitä kaikkia? mulla taitaa tuo olla just ainoa joka pitää taivutukset

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Hyviä paljon joten kerron pari p.sk.osotosta: Maybelinen falselash effect. Ihan susi, ei tee juuri mitään ripsille. Lumene Blueberry ihan turha! samoin lumenen pidentävä lörpsäke, onneks oli sentään ilmainen kiitos palstavinkin!

Maybellinet onkin aika paskoja, muutamaa olen kokeillut. Enkä toiste kokeile. Eivät tosiaan tuuheuta ja varisevat poskille. Mun lemppari on pitkään ollut max factor masterpiece.

Lancome hypnose tai hypnose drama on ihan loistavia,pysyy hyvin eikä varise,suosittelen!!
mulla on tosi herkät silmät ja noi on ainoot jotka ei ärsytä,kutita tai vuodata silmiä.maksaa about 30 e mut on tosi riittosia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Maybellinet onkin aika paskoja, muutamaa olen kokeillut. Enkä toiste kokeile. Eivät tosiaan tuuheuta ja varisevat poskille. Mun lemppari on pitkään ollut max factor masterpiece.

Muuten ihan hyvä, mutta FLE on Max Factorin oma. Mä oon tykännyt siitä paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muuten ihan hyvä, mutta FLE on Max Factorin oma. Mä oon tykännyt siitä paljon :)

Juu noi Max Factorin molemmat on hyviä. Ja mulla on kyllä toi Lumenen Blueberrykin toiminut hyvin.

....Nivean extension nanodefinition waterproof on ollu tosi hyvä! Ja toisena on ollut: Lumenen Blueberry curl mascara (ei veden kestävä) kestää kyllä tosi hyvin kokopäivän, eikä pikkusateessakaan heti hulahda silmien alle. :) ?

Yhteistyössä