Paras raejuusto herkkunne?

  • Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti
muumuu
prk raejuustoa prk kuohukermaa vaahdotettuna pari omenaa paloina tai muuta hedelmää maun mukaan ja sekaisin nam nam

Sitte raejuusto sopii kaikkiin laatikkoruokiin lisäksi :) siis esim. makaronilaatikon sekaan sinne väliin.
 
namii
Jokaipäiväinen aamupalani: raejuustoa+hedelmäsosetta (siis niitä vauvojen). On muuten hyvää, ja makujakin saa vaihdeltua :D
Mulla menee raejuustoo melkeinpä ruuan kuin ruuan kanssa, koska yleensä ruuasta suurin osa on salaattia.

Ainiin, ja kerran kokeilin jossain lehdessä ollutta välipalalettuja. Niihin tuli maitorahkaa, raejuustoa, munia, vähän jauhoa ja sokeria (+ehkä vielä jotain) ja olivat hyviä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mammaska
Mammaska
Jokaipäiväinen aamupalani: raejuustoa+hedelmäsosetta (siis niitä vauvojen). On muuten hyvää, ja makujakin saa vaihdeltua :D
Mulla menee raejuustoo melkeinpä ruuan kuin ruuan kanssa, koska yleensä ruuasta suurin osa on salaattia.

Ainiin, ja kerran kokeilin jossain lehdessä ollutta välipalalettuja. Niihin tuli maitorahkaa, raejuustoa, munia, vähän jauhoa ja sokeria (+ehkä vielä jotain) ja olivat hyviä :)
Mää löysin tämmösen reseptin tossa aikasemmin, kuulostaa samanlaiselta kun kuvailit:

Raejuustoletut resepti
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";28230834]Ei varmaan moni tykkää, mutta mä syön raejuustoa currytonnikalasäilykkeen kanssa.[/QUOTE]

Tuo currytonnari on hyvää :p en tosin oo raejuuston kans kokeillu..hmm..
 

Yhteistyössä