M "mimmu" Vieras 22.02.2011 #5 [QUOTE="minä";23198898]Lauri <3[/QUOTE] Meidän Lauri täytti tänään 5 kuukautta Kait jokaisella on omat suosikit. Itselle omien poikien nimien lisäksi esim. Aaro, Henri ja Joona ovat mieluisat.
[QUOTE="minä";23198898]Lauri <3[/QUOTE] Meidän Lauri täytti tänään 5 kuukautta Kait jokaisella on omat suosikit. Itselle omien poikien nimien lisäksi esim. Aaro, Henri ja Joona ovat mieluisat.
G gsg Vieras 22.02.2011 #6 Lauri, Aaro/Aaron, Tommi, Tuomas, Matti, Edvin, Samu.. noista hankala sanoa.. ehkä Tommi. Lauri ja Samu ovat kavereiden nimet, joten ei voida niitä pojalle antaa:/ Edvin liian erikoinen, kun ihan perussuomalaisia ollaan tavis sukunimemme kanssa. Aarosta ei mies tykkää.. Jää onneksi Tommi, Tuomas ja Matti mistä voidaan joskus päättää
Lauri, Aaro/Aaron, Tommi, Tuomas, Matti, Edvin, Samu.. noista hankala sanoa.. ehkä Tommi. Lauri ja Samu ovat kavereiden nimet, joten ei voida niitä pojalle antaa:/ Edvin liian erikoinen, kun ihan perussuomalaisia ollaan tavis sukunimemme kanssa. Aarosta ei mies tykkää.. Jää onneksi Tommi, Tuomas ja Matti mistä voidaan joskus päättää
N named Vieras 22.02.2011 #7 se on paras nimi minkä päättää antaa lapselle Itse olen huomannut että lapset jotenkin "kasvavat" nimeensä.
se on paras nimi minkä päättää antaa lapselle Itse olen huomannut että lapset jotenkin "kasvavat" nimeensä.