paras pesuaine ja tahranpoistaja kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja putipuhdasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

putipuhdasko

Vieras
eli siinähän se, viitsittekö laittaa omat tehosuosikit.. jotenkin 1v äitinä tää tahranpoisto asia yllätti, aikaisemmin ei niin ollut väliä millä pesi ;-D

Omo pikkujätillä pesen ja dr. beckmann auttaa itsepäisimpiin tahroihin :) (tosin sillä ei lähtenyt kuivunut veri irti mun paidasta, mutta olisko mahtanut lähteä enää millään)

Nestemäistä Bio Luvilia suoraan tahralle ja sit pesu niin lämpimällä ohjelmalla kuin vain uskaltaa. Varsinkin rasvatahrat, joita meidän kolmen lapsen vaatteet tuntuu olevan täynnä, lähtevät hyvin. Niin koneeseen tietenkin laitetaan vielä varsinainen pesuainekin mukaan.

Ehdottomasti sappisaippua! Sitä saa nestemäisenä ja palana. Meillä toimii parhaiten palasaippua. Se poistaa mm. mustikka-, porkkana, veri-, kuulakärkikynätahrat helposti ja vaivattomasti.

Vanish toimii erittäin hyvin esim. valkopyykin tahroihin, kun malttaa liottaa veden ja jauheen laimennoksessa eikä vain pistää koneeseen pyykkijauheen oheen. Esim. kestositeet kuin uusia, kun liottaa siinä ennen pesua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pesuaine: pesupähkinät tai erisan (Omot ja Bio Luvilit ei sovi iholle)
Tahranpoisto: Sappisaippua tai Vanish, viimesenä kokeillaan sitten auringon voimaa :)

Toimiiko oikeasti pesupähkinät? Käytin pesupähkinöitä ja pikku hiljaa pyykki alkoi olla tosi likaista ja jotenkin oudosti haisevaa.
ei siis toiminut mulla

Mä ihmettelen sitä, mihin ihmiset tarvitsevat tahranpoistoaineita. Mä olen iät kaiket pessyt lasten ja aikuisten tosi tosi likaiset pyykit ihan normi Bio Luvil tai Ariel pulverilla, ja koskaan ei ole mitääm tahroja jäänyt. Ihan 60 asteessa pesen puuvillapyykit ja 40 asteessa muut. Nyt olen tosin just siirtynyt Sertoon ja nestemäisiisn zeoliitin vuoksi, niistä en tiedä miten tahroihin pureutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Mä ihmettelen sitä, mihin ihmiset tarvitsevat tahranpoistoaineita. Mä olen iät kaiket pessyt lasten ja aikuisten tosi tosi likaiset pyykit ihan normi Bio Luvil tai Ariel pulverilla, ja koskaan ei ole mitääm tahroja jäänyt. Ihan 60 asteessa pesen puuvillapyykit ja 40 asteessa muut. Nyt olen tosin just siirtynyt Sertoon ja nestemäisiisn zeoliitin vuoksi, niistä en tiedä miten tahroihin pureutuvat.

vauvankakka tarvii ainakin jotakin käsittelyä, kuivuneena ei lähde pois.
ainakaan nestemäisillä mitä itse käytän!

Yhteistyössä