Paras odottajan lehti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viveca78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viveca78

Vieras
Sain juuri tietää odottavani ensimmäistä lastamme (jihuu!) ja haluaisin tilata jonkin aiheeseen liittyvän lehden. Nyt kysyisinkin mielipiteitä siitä, että mikä lehti mielestänne kannattaisi tilata.

Luin vanhoja keskusteluja aiheesta, mutta niistäkin uusimmat olivat 2008 vuodelta, joten sen vuoksi ajattelin nyt pistää uuden kyselyn.

Eli itse tietämäni vaihtoehdot ovat:
Vauva
Kaksplus
9 Kuukautta

Kiitos jo etukäteen!

...juuri itselleni lehden kun tässä esikoistani odottelen. valitsin Meidän perhe-lehden... Vauva-lehdessä on mielestäni hyvin vähän luettavaa.. ja KaksPlus on kai nykyään sama kuin Vauva? tuosta 9kuukautta-lehdestä en kyllä tiedä mitään...

Meille tulee määräaikaistilauksena Vauva. Kirjastossa oon lukenu kaksplussaa ja yhen irtonumeron ostanu. Vauva on mun mielestä ihan merkittävästi parempi ku kaksplus. Ja mun mielestä vauvassa on tosi paljon ollu luettavaa, hyviä artikkeleja monipuolisesti. Muista lehistä en tiiä mitään..

Vauva ja Kaksplus lehtiä olen lainannut kirjastosta ja molemmat ovat mielestäni ihan hyviä. Vauva-lehden ajattelin kohtapuolin tilata raskaus- ja vauva-ajaksi, sitten voisi vaihtaa Kaksplussaan jossa käsitellään myös isompia lapsia.

Sain juuri tietää odottavani ensimmäistä lastamme (jihuu!) ja haluaisin tilata jonkin aiheeseen liittyvän lehden. Nyt kysyisinkin mielipiteitä siitä, että mikä lehti mielestänne kannattaisi tilata.

Luin vanhoja keskusteluja aiheesta, mutta niistäkin uusimmat olivat 2008 vuodelta, joten sen vuoksi ajattelin nyt pistää uuden kyselyn.

Eli itse tietämäni vaihtoehdot ovat:
Vauva
Kaksplus
9 Kuukautta

Kiitos jo etukäteen!

Olen lainannut kaverilt Vauva-lehteä ja nyt sitten tilasin sen itselleni! Ihan loistava lehti, mieskin tykkää lukea kun hyviä artikkeleita. Siinä on hyvin vauvoista ja raskaudesta...suosittelen=)

Viimeksi muokattu:
..on mielestäni vauva; siinä käsitellään odotusta ja vauva-aikaa. Saman kustantajan Meidän perhe on myös hyvä lehti, varsinkin jos perheessä on eri-ikäsiä lapsia. Lehdessä on myös paljon juttuja yleensä perheestä sekä parisuhteesta; odotuksesta ei juurikaan. Itselleni tulee sekä Vauva että Meidän perhe; joskus sattuu että esim. lastenvaate- tai sisustusjuttu (joita kyllä ko. lehdissä aika arvoin) on sama molemmissa lehdissä. KaksPlus on ihan ok; en kuitenkaan tilaisi itselle; tuntuu että siinä on vähemmän luettavaa kuin esim. Vauvassa. Tuota 9kuukautta-lehteä olen ostanut pari numeroa; tuntuu todella "köykäiseltä" lehdeltä, jutut on aika pintapuolisia ja kevyesti tehtyjä; välillä tuntuu että kuvilla on yritetty saada sivumäärää kasvatettua. En kyllä tilaisi itselle.

Nämä kokemukset siis neljän eri-ikäisen lapsen äitinä :)