Paras musta hiusväri marketista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Live on ehdottomasti paras, miehellä pysyy latvat mustana aina vaan vaikka värjätään vaan juurta. Sen mäkin laitan kun mustaks pistän =)

Ja vielä, se "pelkkä" musta on paras, oisko deep black tms. Sinimusta on ok, mutta ei siitä sinisestä sävystä ole pitkään iloa, ja tarttuu hanakammin ihoon ku pelkkä musta. :D

Jotain "merkillisempää" kokeiltiin viimeks, ja sen jälkeen juuri haalistu ruskeaks parissa viikossa. Joku excellence tai recital tms. Piru, pitäis säästää noita paketinläpyköitä että ois merkit ja nimet tarkastettavissa :whistle:

Siitä on jo useampi vuosi kun olen mustaa väriä kaupasta ostanut, mutta mulla oli monen merkin kanssa se ongelma, että ne alkoivat harmaantumaan tosi äkkiä :| (no, mulla ei kyllä oikein mikään väri päässä kunnolla pysy). Nykyään ostan sitten tumminta mahdollista ruskeaa väriä ja se näyttää ihan mustalta mun hiuksissa, eikä harmaannu ikävästi. Liven väreistä olen tykännyt eniten.

Vielä sen verran, mulla oli musta aaaaiiiikoja sitten... Siis neljätoista vuotta sitten. :| Ja sillon ei mikään väri pysynyt latvoissa kuukautta, ja kun yritti latvoja värjätä, ne meni huonoon kuntoon. Eikä kyllä kaupassa tainnu ollakaan kuin kolme eri merkkiä mustaa väriä :D
En malta odottaa että pääsen läträämään mustalla tänäpänä :whistle:

Että se valuttaa värjäyksen jälkeenkin väriä ainakin mulla 3-4 kertaa vaikka ekanpesun jälkeen valuisikin kirkas vesi.. Valu myös saunan lauteille mutta nyt ne on värjätty mustaksi :D

Yhteistyössä