Paras meikkivoide ikinä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkaaja

Vieras
Niin siis kysyn teiltä, mikä on paras meikkivoide teistä? Mulla on normaali iho, no okei pari näppyä, mikä olis sekaiholle paras? Varsinki kesällä on vaikee löytää mitään ku tuntuu että se meikkivoide sulaa pois,hah :)

Mä en ole vuosikausiin käyttäny meikkivoiteita, vaan meikkipuuteria. Mineraalimeikkipuuteri, olikohan true match on hyvä :) Mulla on vaan vaikeuksia löytää tarpeeksi vaalea (vars. talvisaikaan).

jos halpaa haluaa niin lumene double stay on ykkös suosikki. en oo parempaa löytäny. ja sit jos mulla olis varaa ostaisin kaneboa. joskus kokeilin ja oli tosi hyvää

Biothermin Light oli ennen ehdoton suosikkini. Sitten ostin kokeeksi Maybelinen mineraalimeikkipuuterin ja tykästyin siihen. Eihän se mikään aito mineraalituote ole, mutta erittäin hyvä silti.

Mun mielestä normaalille sekaiholle paras hinta-laatusuhteeltaan on tuo maybellinen vaahtomeikkivoide. Siis ihan näistä markettikamoista. Kemikalioista varmasti löytyy parempia mutta tuota minä käytän ja suurin osa kavereista. Ei ole kyllä kovin peittävää mutta ei tee ihoa kiiltävän näköiseksi

chanelin meikkivoide ihan paras tosin aika kallis ,mutta riittoisa ja peittää ihon virheet loistavasti mutta silti tulos luonnollinen..suosittelen! myydään ainoastaan lentokentillä laivoilla,stockkalla ja sokoksissa.

No parasta on ollut LilyLolon oikeat mineraalimeikkivoiteet, ei mitään markettien "mineraaleja". Ja ei ole kallista, mut netistä pitää tilata. Ainoa vaan, että jos on yhtään näppyä, niin ne ei sit niin hyvin peity. Tai pikemminkin tulevat esiin. Itselläni on herkkä iho, saattaa jostain kosteusvoiteesta (vaikka apteekin) tulla ärsytysnäpyt, niin siksi harmittaa tuo piirre.

Sitten jos mahtaa tulla noita ärsytysnäppyjä tästä sun tuosta, niin ok on ollut max factorin puikkomeikkivoide niiden peittämiseen ja samoin maybellinen mineraalimeikkivoidepuikko (vaikka eihän nio ole mitään oikeesti mineraaleja nähnytkään). Tämän hetken meikkivoide on katosessa, oon tuota maybellinen käyttänyt (mineraali taas), mutta jotain muuta kaiketi pitäisi katsella. En oo jaksanut nyt noihin niin keskittyä.

Jos ei joe blascoa raaski, niin kantsii tutustua tuohon max factorin puikkomeikkivoiteeseen.

i.d. mineralsin mineraalipuuterin ostin syksyllä 2007 ja jokapäiväisestä käytöstä huolimatta purkista on ainakin neljännes vielä jäljellä!

Ja siinä on aurinkosuoja 15 enkä ole ikinä sen kanssa palanut!

Yhteistyössä