Paras KÄSIKÄYTTÖINEN rintapumppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helppiä

Vieras
Mikä on paras käsikäyttöinen rintapumppu? Kauppaan olisin kohta lähdössä tämmöstä hankkimaan ja haluisinkin kuulla nyt käyttäjäkokemuksia. Tossa meijän lähi cittarissa ois tarjolla ainun sekä aventin käsikäyttöset pumput. Ostanko niistä jommankumman vai jonkun ihan muun...? Kääks. Sähköseen pumppuun en rahojani haaskaa koska tulee pumppua käytettyä harvoin ja sähköset on satasen hintaluokkaa...

Meillä oli käytössä kaks pumppua. Ainun "vetobasuuna" ja avent isis. Kummallakaan en saanut maitoa irti. Synnytyslaitoksen sähkökäyttöinen muinaishitoriallinen pumppuoli ihan huippu. Kumpa sellainen olis ollu kotonakin.

Älä osta Emman pumppua. Ostin sellasen ja rahat meni hukkaan. On meinaan niin vaikea koota ja purkaa, paljon pieniä muoviosia. Mulla on Ainun pumppu ja se on ihan hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja munmielest:
ihan se perus vanhanaikanen AINUn pumppu!

peesi tälle, jos tarkoitat sitä vedettävää mallia.. :)

Kokeilin sellaista "yhden käden mallia" olisko ollut emman, piti olla miellyttävä rinnalle jne jne ja imun jakaantua jotenkin tasaisesti lapsen imua muistuttaen.. Ja pah sanon minä.. Jos pumpata tarvii niin kyllä tuolla vanhalla kunnon ainun perusmallilla parhaiten irtoaa.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Älä osta Emman pumppua. Ostin sellasen ja rahat meni hukkaan. On meinaan niin vaikea koota ja purkaa, paljon pieniä muoviosia. Mulla on Ainun pumppu ja se on ihan hyvä

sama homma itse menin lankaan ja ostin tuol emman pumpun kun siinä sama systeemi kuin aventin pumpussa, se emman pumppu oli niin paska että se kahva hajos 3.n viikon jälkeen säpäleiksi ja muutenkaan sillä ei saanut pumpattua kunnolla, kun tiivisteitä ei saanut kunnolla paikalleen ja muutenkin fuskas jokapuolelta... roskiin se sitte loppujenlopuks meni...
sitte sain kaverilta sen ainu pumpun ja se on kestänyt hyvin ja oon tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ainu!!:
Alkuperäinen kirjoittaja munmielest:
ihan se perus vanhanaikanen AINUn pumppu!

peesi tälle, jos tarkoitat sitä vedettävää mallia.. :)

Kokeilin sellaista "yhden käden mallia" olisko ollut emman, piti olla miellyttävä rinnalle jne jne ja imun jakaantua jotenkin tasaisesti lapsen imua muistuttaen.. Ja pah sanon minä.. Jos pumpata tarvii niin kyllä tuolla vanhalla kunnon ainun perusmallilla parhaiten irtoaa.. :laugh:

No se Emman pumppu onkin ihan jostain, minne aurinko ei paista, mutta Aventin pumppu on tosi jees. Itse olen kokeillut sekä Ainun, Emman että Aventin. Mutta toki yksilöllistä, mistä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No se Emman pumppu onkin ihan jostain, minne aurinko ei paista, mutta Aventin pumppu on tosi jees. Itse olen kokeillut sekä Ainun, Emman että Aventin. Mutta toki yksilöllistä, mistä tykkää.

Totta tuokin.. Mulla ei vaan ole kokemusta kuin noista kahdesta ja omasta kokemuksesta suosittelen ainua.

Toi emma tosiaan on hirveen vaikee koota, ja käytössä ainakin mun versio nitisee kuin vanha ladon ovi...

Jotenkin sen ostokokeilun jälkeen en ole edes ajatellut uutta pumppua.. Hirvittää jos taas menee rahat kankkulan kaivoon..
Kun en saanut ees kirpparilla kaupaksi tuota emmaa vaikka koitin halavalla myydä... :D

Kiitos vastauksista!

Se on sitte ainu tai avent minkä ostan, päätän sitten kaupassa kun vertailen pakkauksista. Emmaa en ainakaan osta koska se sai täällä kauheet haukut :)

Yhteistyössä