M "miemie" Vieras 05.02.2014 #2 Itse suosin rahkoja, eli mansikkarahka, persikkarahka, mustikkarahka... Viimeksi laitoin kakun väliin valmiiksi maustettua mansikkarahkaa, kermaa ja valkosuklaanpalasia. Ai että olikin hyvää.
Itse suosin rahkoja, eli mansikkarahka, persikkarahka, mustikkarahka... Viimeksi laitoin kakun väliin valmiiksi maustettua mansikkarahkaa, kermaa ja valkosuklaanpalasia. Ai että olikin hyvää.
K Kakkumaakari Vieras 05.02.2014 #3 ite taas inhoan rahkaa kakun välissä yli kaiken,syömättä jää banaani mössö ja kerma,ei sitä muuta tarvitse. Tai sitten kerma ja tuoreet mansikat.äiti tykkää laittaa punasia ja mustia viinimarjoja koristeeksi,hienoja kakkuja mut maistuu paskalta.
ite taas inhoan rahkaa kakun välissä yli kaiken,syömättä jää banaani mössö ja kerma,ei sitä muuta tarvitse. Tai sitten kerma ja tuoreet mansikat.äiti tykkää laittaa punasia ja mustia viinimarjoja koristeeksi,hienoja kakkuja mut maistuu paskalta.
J "jenna" Vieras 05.02.2014 #4 Mansikka-banaani-kermavaahto on paras <3 Ja sitte päälle myös kermavaahtoa Ja koriseita jos haluaa
V vierass Vieras 05.02.2014 #6 mmansikkahillo rahkoja inhoan myöskin minä yli kaiken, eikä ne kaikenmaiilman moussetkaan kovin kummoisia ole, mitä nykyään tungetaan aina kakkujen väliin
mmansikkahillo rahkoja inhoan myöskin minä yli kaiken, eikä ne kaikenmaiilman moussetkaan kovin kummoisia ole, mitä nykyään tungetaan aina kakkujen väliin