paras kakku g

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piansynttärisankari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piansynttärisankari

Vieras
mikä on ollut paras syömänne kakku. eli mitä on kakku sisältänyt ja minkämoinen on ollut päällimmäinen kerros?

oon tehnyt vain yhdenlaisia kakkuja ja haluaisin nyt tietää mitä kaikea väliin voi laittaa.. synttärit pian tulossa..

Vadelma-kermakakku.Välissä vaniljavaahtoa ja vadelmahilloa,päällä vadelmia hyytelösokerilla laitettuna ja reunoilla reilusti kermaa.Ja pohjaan ehdottomasti osaksi ohrakas jauhoa niin kakku on suussa sulavan taivaallinen :p

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mun suurinta herkkua on suklaakakut. Ja varsinkin sellaiset, joissa on sellaista ihanaa suklaamoussea välissä. :p :p

Juuri näin! Yhden kaverin äiti tekee aivan taivaallista suklaakakkua, siellä on välissä semmoista suklaakreemiä joka on vaahdotettu oikein kuohkeaksi! :p

Anopin tekemä suklaatäytekakku on parasta mitä tiedän. Toiseksi paras on ollut miehen tekemä suklaakakku, jossa oli suklaakuorrutus ja sen päällä liivatettuja vadelmia ja mustikoita. Kolmannen sijan saa itse tehty mutakakku kera nougatjäden.

Miten niin mä tykkään suklaasta :D

Ainiin...parhaan kaverini äidin tekemä "marenkitouhu" on aivan taivaallisen hyvää myös. Siihen tulee marenkilevyjä,väliin suklaa-ja vaniljakastiketta ja banaania :p :p

Juustokakut vie kielen mennessään. Lisäksi tykkään vähän raikkaammista mauista, peruskermakakku kyllä menee, mut liivatekakut mm. mansikka-lime, valkosuklaa-tyrni tms. ovat parasta mitä tiedän :)

mun lemppari on semmonen liivatekakku (joka on myös aika hankala tehdä) siksi sitä teenkin niin harvoin ... mutta sitten kun teen niin se on niin hyvää että!
Eli siis alla keksi pohja sitten kermavaahto ja valkosuklaa(nam) ja päälle marjoja ja liivatetta!!!!
<3<3<3<3<33333 Paraste kakkua mitä tiedän!!!!!!

Yhteistyössä