?
?
Vieras
Ajattelin tänä vuonna yrittää täysin noviisina tehdä itse, mutta mistä löytyisi sellainen herkkuresepti, joka olisi vaivanäön arvoinen? Kuinka paljon aikaisemmin joulusillit voi muuten tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos!:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:MUn bravuuri on smetanasilli![]()
ohje!
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos!:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:MUn bravuuri on smetanasilli![]()
ohje!
Alkuperäinen kirjoittaja no:Onko muita ohjeita. Sellaista itsetehtyä missä silakkafileet? oli suht. kirkkaassa liemessä (eli ei sinappia ) olen joskus maistanut ja oli hyviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joulumuori:Teen jouluksi sillin lasimestarin silli-reseptillä, mutta muutan sitä nahkomalla ja ottamalla ruodon pois ennakkoon. Liemeen tulee 2 silliä kohti :2dl vettä+1dl sokeria kiehautetaan, että sokeri sulaa+ 1dl väkiviinaetikkaa. Lämpimään liemeen maustepippureita (10-15?), laakerinlehtiä pari ja muutama neilikka. Purkkiin sillien väliin punasipulirenkaita (keltasipulikin käy) ja raakoja porkkanasiivuja. Lopuksi jäähtynyt liemi päälle.
Laitan kahteen purkkiin niin koko erä ei ole myllättynä kerralla pöydässä. Tärkeää myös, että silli on oikein hyvää, pehmeää sokerisuolattua tynnyrisilliä! Äitini teki näin jo 50v sitten.