Paras itseruskettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Solarium ei oikein kerkeä tähän hätään :/ Ja dove on ehkä liian vaalea vielä muutaman levityskerran jälkeen, käytän sitä muuten kosteusvoiteena.

HEI!
Sulla on proffassa toi musta paita missä edessä on aukko? Onko se kokonaan auki? Pitäs pikkasen samaan tyyliin tehdä mekon etumus, mutta eii ole mitään mihin verrata. Se ei ihan noin alas tulisi, mutta rintojen alle kumminkin. Onko ne puoliskot minkä malliset? Puoliympyrät? Miten perin kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Solarium ei oikein kerkeä tähän hätään :/ Ja dove on ehkä liian vaalea vielä muutaman levityskerran jälkeen, käytän sitä muuten kosteusvoiteena.

HEI!
Sulla on proffassa toi musta paita missä edessä on aukko? Onko se kokonaan auki? Pitäs pikkasen samaan tyyliin tehdä mekon etumus, mutta eii ole mitään mihin verrata. Se ei ihan noin alas tulisi, mutta rintojen alle kumminkin. Onko ne puoliskot minkä malliset? Puoliympyrät? Miten perin kiinni?

apua :o tuota fiorellasta on toi paita ostettu enkä nyt kuollaksenikaan muista miten se on tehty... oon nyt duunissa...

Ajattelinkin, mutta mä olen helvetin huono ja malttamaton tekemään koeversioita vaikka välillä olisi syytäkin. Mulla on jossain mekko jossa on tuollainen avonainen kaula-aukko. Mutta eipä ole hajuakaan missä se mahtaa tällä hetkellä olla :xmas:
Mut nyt painun Jumboon etsimään jos löytyis valmiina jotain sopivaa :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Summer beauty. Purkin kyljessä väitetään, että se myös kiinteyttää - mikä on luonnollisesti p.puhetta. Mutta siinä on hyvä sävy, mun mielestä. Se levittyy hyvin. Ja tuoksuu hyvälle :xmas:

Tuleeko väriä kuinka voimakkaasti? Tarttei miltein kerralla kunnon sävyn, mikä on tietysti ihan mahdottomuus... Pitääpä tuumailla kaupassa mitä ottaa, saahan niitä myyjiäkin ahdistella asialla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Piz buin itseruskettava on hyvää. Sitä on saatavana asteittain ruskettavana ja kerralla ruskettavana.. sekä kahta eri tummuusastetta.

Millainen haju siinä on? Tästäkin olen kuullut, että on ihan ok lopputulos kunhan muistaa kuoria ihon ja kosteuttaa sen ennen voiteen laittoa. kiitos :hug:

Lorealilla on se suihkutettava itseruskettaja, jolla pitäs onnistuu selkäkin omin avuin. Kuulemma kuivuu nopeasti ja jälki on tasasta. Ei oo kokemusta kun käytän itse noita asteittain ruskettavia. Tosin niistäkin on miusta tehokkaintuo Lorealin kropparasva. Ja sitäkin saa nykysin kiinteyttävänä:).

Yhteistyössä