paras itkuhälytin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin täältä kirppispalstalta monta vuotta vanhan käytetyn Philipsin hälyttimen, joka on toimiva ja hyvin pärjätään. Mutta ostimme sitä ennen radiopuhelimet joita myyjä suositteli itkuhälyttimen asemaan, niin voi pee mitkä vempeleet. Ne pelitti niin kauan kuin vauva ei liikkunut vaan piti suunsa sitä puhelinta kohti mihin sen olin jättänyt. Mutta kun vauva nosti kasvot kohti kattoa ja huusi naama punaisena, ei radiopuhelimesta kuulunut mitään vaikka oli ihan vieressä.

Itse tykkään Philipsin dgitaalisesta itkuhälyttimestä. Kukaan muu ei ole koskaan samoilla linjoilla teidän kanssa. Ainoa miinus on isokokoinen vauvan yksikkö. Pattereilla toimii, eikä akulla, mutta voi olla parempikin niin, kun pattereita saa aina lisää, mutta akkuja ei ja meilläkin on ladattavat patterit tuossa käytössä.

Suosittelen ostamaan radiopuhelimen, jossa mukana on itkuhälytin. Ensinnäkin maksaa uutenakin vaan n. 60 ? ja niissä kantomatkat useita kilometrejä jolloin voi vaikkapa mökillä kalastella rauhassa jne... Lisäksi ne on loistavia leikkikaluja, kun lapsi on isompi niin voi ottaa leikkiin mukaan.... Kaikenkaikkiaan siis huomattavasti monipuolisempi, kuin tavallinen itkuhälytin, jolla on vaan yksi ainut käyttötapa. MUlla on molemmat ja täytyy sanoa, että tavallista itkuhälytintä ei ole pahemmin tarvittu, mutta tuosta radiopuhelin mallista oli todella paljon iloa, kun oltiin kesällä mökillä ja tosiaan käyttöä sille on myös myöhemmin.

Yhteistyössä