Paras huvipuisto 120-130 -senttisille lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taustaharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taustaharmaa

Vieras
Tilanne on se että lapset haluaa huvipuistoilemaan ja äiti myös. :D Särkänniemi on jo tuttu, turvallinen, lähellä ja käyntilistalla. Ajateltiin kuitenkin käydä joku muukin huvituspaikka testaamassa kesän aikana ja nyt kovasti pohditaan mihin mentäisiin.

Lapsilla on ikää 7 ja 9 vuotta. Vanhempi on melkein 140 cm pitkä mutta nuorempi pikkuinen on vasta 122 cm. Mikäs olisi sellainen huvipuisto missä olisi mahdollisimman paljon "hurjia" laitteita tuollaiselle pienikokoiselle mutta vauhtia rakastavalle lapselle? Possujunat ei oikein enää nappaa, pitää olla rajumpaa menoa. :)

Powerparkissa näyttäisi aika iso osa laitteista olevan vasta yli 130-senttisille (sinne sitten ensi vuonna). Mites Lintsi? Tykkimäki? Joku?

Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Miten mä olen katsellut että alle 130-senttinen ei siellä moneenkaan vuoristorataan tms. pääse... Kun tuo lyhyempi ja nuorempi versio lapsista tuntuu olevan se huimapäisempi. :D

Pistetään nyt vielä maininta että "alle xxx cm huoltajan seurassa" -laitteet käy hyvin kyllä koska aion mennä lasten kanssa laitteisiin. :)

Just eilen käytiin lintsillä reilu 120cm pojan kans. Suosittelen. Ainoat mihin ei päässy, oli ne missä mennään pää alaspäin ja kingi uutuus. Huoltajan kanssa kaikkiin muihin. Eli kaikki vuoristoradat yms oli sallittuja ja myös se iso rengas mikä paineella pyörittää pääalaspäin. Siihen poika ei sit jonotuksen jälkeen uskaltautunutkaan. :) ja pari oli sit semmosia, missä äitillä meni pupu pöksyyn ja jäi siten käymättä...

Jos lapset haluavat mennä yhdessä laitteisiin, niin Tykkimäkeä voin suositella, koska siellä on paljon laitteita yli 120 cm pitkille. Linnanmäellä tosiaan on paljon laitteita, joihin 120 cm pääsee yli 15-vuotiaan huoltajan seurassa, mutta käsitin, että teitä on vain yksi aikuinen eli toinen lapsista joutuisi odottamaan yksin, kun toinen on aikuisen kanssa laitteessa.

Powerpark Suomen ykkönen! Ei enää kulahtaneet puistot kiinnosta, kun saa käydä siistissä ja monipuolisessa powerparkissa. Paljon laitteita kaiken ikäisille ja kokoisille!

Voi apua, eihän mulle tullut mieleenkään tuo että mun kanssa pääsisi vain yksi "alimittainen" kerrallaan. :/ Olisin tosiaan ainoa aikuinen matkassa... Ehkä pitää yrittää värvätä joku seuraksi.

Yhteistyössä