paras hiusväri/värinposto blondaukseen? ettei parin viikon päästä ole oranssi, vihreä, harmaa tms.

  • Viestiketjun aloittaja blondiäiti
  • Ensimmäinen viesti
blondiäiti
väri jolla hiuksista tulee vaaleat ja myös pysyvät sen värisenä?


olen siis alunperinkin vaalea/vaalea maantienharmaa.


onko parturikampaamoissa jotenkin erilaista se värinpoisto, kun tuntuu että vaalea hius ei ole niin nopeasti jonkun p.askan värinen, kuin mitä se on pian kaupan väreillä värjättäessä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Mä suosittelen ostamaan hopeashampoota kampaajalta. Peset sillä kerran pari viikossa hiukset niin ei takuulla kellastu!

Lisään vielä että siis värjäyksen jälkeen peset sillä, pysyy ihanan vaaleina :)
siitä tulee vihreäksi. käytin ennen
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Mä suosittelen ostamaan hopeashampoota kampaajalta. Peset sillä kerran pari viikossa hiukset niin ei takuulla kellastu!

Lisään vielä että siis värjäyksen jälkeen peset sillä, pysyy ihanan vaaleina :)
siitä tulee vihreäksi. käytin ennen
Ei mulla ainakaan tule, ja aika pitkään oon sitä käyttäny. Hmm, miksköhän sulla tuli vihreeks?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Mä suosittelen ostamaan hopeashampoota kampaajalta. Peset sillä kerran pari viikossa hiukset niin ei takuulla kellastu!

Lisään vielä että siis värjäyksen jälkeen peset sillä, pysyy ihanan vaaleina :)
siitä tulee vihreäksi. käytin ennen
niin heti värjayksen jälkeen?? pitää koittaa sitten niin!
 
Ket
Alkuperäinen kirjoittaja blondiäiti:
väri jolla hiuksista tulee vaaleat ja myös pysyvät sen värisenä?


olen siis alunperinkin vaalea/vaalea maantienharmaa.


onko parturikampaamoissa jotenkin erilaista se värinpoisto, kun tuntuu että vaalea hius ei ole niin nopeasti jonkun p.askan värinen, kuin mitä se on pian kaupan väreillä värjättäessä?
Siis onko sinulla pohjalla jo joku värjäys vai haluatko värjätä luonnollisesta väristäsi vaaleaksi?
Jos pohjalla on väri, pitää varmaan tehdä värinpoisto (josta hiukset tulee sellaisiksi kaameanvaaleiksi) ja sen jälkeen värjätä halutulla blondivärillä.
 
hiippari
joo ja ihan värihyllyssä myydään sellasta suihketta, oisko poly blonde, sellanen sininen pumppupullo, joka sisältää vetyperoksidia ja vaalentaa tosi hyvin, käytän ite sitä juuren, että menee kampaajalla värväysväli vähän pidemmäks. suosittelen sitä tosi paljon, eikä ollut kallis, kait joku 8e ja itse oon käyttänyt sitä varmaan koko kesän ja vieläkin siinä pullossa on. tosin mä laitan kyllä vaan ihan vaan eteen juurikasvuun ja muutenkin päällisinpuolin, etten koko päähän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi ei vaan voi mennä kampaajalle? Kuitenkin jos siitä tukasta tulee ihan hirveä, niin milläs sen korjaa?
Uudella värjäyksellä? Mitä jos kaikilla ei oo varaa käydä kampaajalla? Sillä kampaajan hinnalla värjää monet kerrat kotona.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi ei vaan voi mennä kampaajalle? Kuitenkin jos siitä tukasta tulee ihan hirveä, niin milläs sen korjaa?
Uudella värjäyksellä? Mitä jos kaikilla ei oo varaa käydä kampaajalla? Sillä kampaajan hinnalla värjää monet kerrat kotona.
ja pilaa tukan moneen eri kertaan monella eri tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi ei vaan voi mennä kampaajalle? Kuitenkin jos siitä tukasta tulee ihan hirveä, niin milläs sen korjaa?
Mulle tehtiin värinpoisto kampaajalla kun halusin tummanpunasesta ultrablondiks, ja se makso 80 euroo. Minusta ihan hirveen paljon, eikä mulla ainakaan olis ihan aina sellaseen varaa :|

Mutta ite käytän Liven sitä vaaleinta väriä, oisko se numero tasan kymppi. Ja profiilissa on tulos.
Vajaa vuosi sitten poistin "hippipunasen" ihan kaupan värinpoistolla, sellasella joka vaalentaa mahdollisimman monta astetta. Schwarztkofin tais olla ja hyvin toimi. :)

Mulla pysyy vaaleena ihan hyvin ilman erikoismömmöjä, vaikka oon mäkin välillä ostanu hopeashampoota. Eroa ilman olemiseen en silti huomaa...
 
suviliini
Kävin keväällä kampaajalla värinpoistossa, kun noista kaupan aineista ei aina tiedä mikä on lopputulos. Hiusten värini oli tumman ruskea, melkein musta, ja väriä lähti tosi hyvin pois vain yhdellä värinpoisto-massalla, oli siis päässä puolisen tuntia aine. Tämän jälkeen kampaaja värjäs halutun väriseksi, peitti kirjavaa lopputulosta. Kallistahan tuo oli, mutta minun mielestä kannatti. Itse värinpoisto sillä kampaajalla oli 42?/tunti, minulla maksoi tuon 21? värinpoisto ja siihen päälle värjäys+leikkaus. Niin ja tuota hopea-shampoota käytän nykyään vaaleaan hiukseen, auttaa pitämään keltaisuuden poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Mä oon vaalentanut raita-aineella.
Jeps, tuo jos mikä on tehokasta. :D
kertokaas enemmän. mikä merkki?
En muista merkkiä, mutta näitä raidoitus aineita... Siis millä saa tehtyä päähän vaaleita raitoja. Sellasia kun vetää pari pakettia koko päähän, ni kyllä tulee vaaleet hiukset :D

 

Yhteistyössä