Kha
Tarvitsisin uusia farkkuja joten kertokaa mistä farkuista tykkäätte eniten. Jos vaikka löytäisin uusia merkkejä.
Tää on varmaan provo... EI kauhean kalliit...Itse käytän gstar tai acne merkkien farkkuja. Olen pitkä ja erittäin hoikka ja noilta olen löytänyt monta erilaista hyvää mallia. Eikä ole kaihean kalliita, itse maksanut 150-300/housut.
Kai sä puhut mummonmarkoissa noita hintoja?NO minusta ei, hyvät farkut menee kauan ja todellakin kestävät käyttöä venymättä ja kulumatta. 150 on ihan perusfarkuista ok hinta, erikoisimmastani olen maksanut 320.
OT, mutta hassusti kuulostaa ihan niiltä "miljonääriäideiltä"...D&G, kallis mutta pitää värinsä eikä veny. Ei myöskään kulu reisienvälistä niinkun mulla yleensä muut farkut. Lahkeet ei myöskään oo rispaantunut vaikka on maassa laahannut. Mulle sopivan pituset vaikka oon 178 cm pitkä. Lyhyemmät voi tietysti lyhentää.
Mulla ihan sama. Olen totaalisen kyllästynyt kertakäyttövaatteisiin ja yrittänyt nyt satsata laatuun vaikka sitten maksaisikin enemmän.Noista hinnoista kun tuli puheeksi, niin itse en todellakaan ole mitenkään varakas, mutta ostin nyt syksyllä 150 euron hupparin. Hinta tuntui aivan järkyttävältä ja suurin piirtein kädet tärisi kun tein ostoksen, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olen ollut huppariin tosi tyytyväinen. Muut hupparin ovat yleensä hintaluokkaa 20-40 /kpl ja tuo kalliimpi on paljon kivemman näköinen, tyylikkäämpi, laadukkaampi. Eli jos löytäisin aivan älyttömän hyvät ja istuvat farkut niin voisin sen 300 minäkin niistä maksaa. Toki niiden pitäisi olla kestävät ja laadukkaat. Olen nyt hieman siirtymässä siihen ajatteluun, että parempi yksi laadukas kuin viisi huonolaatuisempaa.
Millainen se marilyn on malliltaan?Mä ihastuin Leen farkkuihin, muistaakseni malli on Marilyn
Bootcut lahkeet, suht normaali vyötärö (ei mikään kainalomalli)Millainen se marilyn on malliltaan?