Paras dieetti minkä tiedät?

Kaipailisin sellaista dieettiä,jota pystyy noudattamaan näkemättä kauheata nälkää ja mikä oikeasti toimii ja sen avulla laihtuu??

Olin jo aloittamassa Atkinsin dieettiä,mutta en ole nyt sitten siitäkään varma,kun siitä on näköjään monia mielipiteitä...

Kaipaan myös tietoa mistä saan ohjeet dietteihin?

Kiitos:)
 
Suosittelen tota Atkinssin diettiä :) Nälkä ei ole yhtään ja paino tippuu kuin itsestään.Itse aloitin eilen taas tämän ja tuntuu että ketoosissa ollaan jo :D
Kirjastosta saa kirjoja missä on tietoa ja ruokaohjeita ja tietenkin täältä intternetistä.Googleta karppaus ni sieltä saat lisää neuvoa ja tietoa.Jos nyt päädyt ryhtyä tähän niin tuu kertomaan niin voidaan kertoilla kuinka menee? :D
 
eli lasketaan painonvartijoiden pisteitä. Itse en usko mihinkään muuhun, sillä kaikki muut ovat jotenkin yksipuolisia tai outoja. Kun kuitenkin on myös tarvetta oppia uusi tapa syödä, siinä se opitaan samalla.

Lämpimästi siis suosittelen Painonvartijoita.
 
Karppaus! Ehdottomasti! Suositaan kunnon ruokaa, jalostetut kevyttuotteet ja e-koodit saavat jäädä kauppaan! Maitoa, munia, runsaasti vihanneksia ja voita! (Muutakin toki syödään tässä vain esim.) Tämäkään ei siis kuitenkaan ole väliaikainen dieetti vaan elämäntapamuutos ;)

T: -9 kg!

Kokeile siis Atkinsia jos kerran olet jo tutustunut siihen! Aina voi kokeilla, tulet yllättymään =)
 
karppaamalla lähtee minulta aina syömisenhimo. Tasoittaa verensokerit nopeasti eikä tee mieli napostella pitkin päivää.
viimeksi tiputin 8kg ja pari päivää sitten aloitin uudestaan tavoitteena 5kg pudotus.

http://www.anttiheikkila.com/ löytyy lisätietoa =)
 
Ennen jokaista ateriaa syö iso lautasellinen porkkanaraastetta hyvin pureskellen. Puolita kaikki ruoka-annokset aiemmasta (ihminen tosiaan tarvii vain puolet syömästään ruuasta). Älä syö punaista lihaa ja koisokasveja samaan aikaan mm. perunaa ja tomaattia. Ruuansulatus hidastuu radikaalisti.
Opettele syömään hitaasti nautiskellen. Syö aina riittävästi, muttei ylisyöntiä. Täytä masu mm. raasteilla.
 

Yhteistyössä