Paras automerkki lapsiperheelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Innis

Vieras
Eli ongelmana se, että vanhan auton tavaratila ei oikein enää riitä sekä vaunuille että muille tavaroille. Vaunut tuplavaunut, joten vievät tilaa ihan runsaasti. Koira on, joten sekin tarvii mukaan mahtua, mutta voi matkustaa takapenkin ja etupenkin välissä. (olettaen, että siihen mahtuu)

Minkälaisia autoja teillä on/on ollut ja mihin olette olleet erityisen tyytyväisiä? Kun lähtee autokauppaan, tuntuu, että myyjän mielestä jo Smartiin mahtuu kaikki tarpeellinen, ja itse olen hidas "lämpiämään", joten olisi kiva, kun etukäteen vähän tietäisi esim. Minkä merkkistä autoa lähdetään katselemaan...

Meillä on nyt skoda octavia-farmari ja seuraavaksi hankitaan superb-farmari. Tyytyväisiä ollaan. Saa vähän herkkujakin hankittua siihen autoon, kun lähtöhinta ei ole ihan törkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja skoda:
Meillä on nyt skoda octavia-farmari ja seuraavaksi hankitaan superb-farmari. Tyytyväisiä ollaan. Saa vähän herkkujakin hankittua siihen autoon, kun lähtöhinta ei ole ihan törkeä.

Skodassa on huonoa se, että tuplarattaat joutuu nostamaan sellaisen vallin yli. Eli ei nostaminen ainakaan minulla onnistu. Volvo v70 vaihdettiin ja jopa minä saan tuplarattaat laitettua taakse, kun rattaiden etupään voi vaan nostaa ja työntää loput kevyesti takatilaan. Skodassa oli hirveä sovittaminen, että mieskin sai rattaat mahtuun ja koira ei ois kyllä menny mukaan mitenkään!

Kiitos vastauksista! Auttaa jo paljon, kun tietää, mihin liikkeeseen sitä suunnistaa. :) Näillä tiedoilla mennään tsekkaamaan varmasti molempia, sekä skodaa että volvoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja zap:
Meil on chrysler voyager ja pennut ja koira mahtuu mut vaunut ei, grand voyagerissa on isompi takakontti. hyvä peli ja mahtuu 7 henkee kyytiin

Meillä on grand ja sinnekään ei vaunut mahdu... etenkään, jos takapenkki on aivan takana mitä se pitää 8- ja 9-vuotiaiden kanssa olla... avorattaat mahtuu kyllä silti.

tommonen punanen tavisvolvo meillä on ja ollaan oltu meidän jengin kanssa tosi tyytyväisiä. meillä on ollu vuorotellen monta farmarimersua ja farmarivolvoa mut kyllä vaunujen kanssa toi volvo on ollut parempi ja vikojakaan ei oo ollut. mese tulee sitten taas vuoroon kun ei tartte vaunuja. mut en hauku muita autoja koska meillä ei oo kokemusta muista kuin näistä. tummat sisustukset otettiin volvoon kun meillä on koiraa ja muuta niin ei likaannu niin..

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:
Alkuperäinen kirjoittaja skoda:

Skodassa on huonoa se, että tuplarattaat joutuu nostamaan sellaisen vallin yli. Eli ei nostaminen ainakaan minulla onnistu. Volvo v70 vaihdettiin ja jopa minä saan tuplarattaat laitettua taakse, kun rattaiden etupään voi vaan nostaa ja työntää loput kevyesti takatilaan. Skodassa oli hirveä sovittaminen, että mieskin sai rattaat mahtuun ja koira ei ois kyllä menny mukaan mitenkään!

Ei joudu nostamaan vallin yli, kun ottaa varustelupaketin, jossa on korotettu tavaratilan pohja ;-)

Yhteistyössä