Paras auto joka sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meritähti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkäsin eniten meidän uusimmasta Camrysta. Oli paras ajo-ominaisuuksiltaan ja muutenkin vaan paras.

Nätein oli Mitsubishi Lancer :heart: Muuten se oli suoraan sanottuna perseestä.

Mulla oli -90 luvun puolivälissä Nissan Laurel 2.8 turbodiesel ja siittä autosta tykkäsin paljon. Sopivan raskas auto oli ja tehoa löytyi riittävästi :) Sen ajan mittapuulla oli isokokoinen auto. Auto vaihdettiin uuteen Citikkaan kun tuli mittariin vajaa 700 000km.

Aika tyytyväinen tuohon minun nykyiseen autoon, luotettava peli ollut liikenteessä mercedes-benz c180 2.3 litranen compressori ahdettu bensa.

Tähän mennessä paras oli bemmun 328 bensafarkku -01 kaikilla hilavitkuttimilla ja sporttipenkeillä ym. se vaihtui tosin jo -08 pois kun piti vaihtaa isompaan.

Nyt tulos heinä-elokuussa varmaan uus paras, mies tilas ihan uuden diisselifarkun bemarilta. Se on kans niillä sporttipenkeillä sun muilla herkuilla jotka oli tossa 328:ssakin ja vielä toki enemmänkin varusteita, sillä on näis uusissa kaiken maailman hienouksia tarjolla, joita ei vielä -01 ollut olemassakaan..

[QUOTE="anu";26294277]Tähän mennessä paras oli bemmun 328 bensafarkku -01 kaikilla hilavitkuttimilla ja sporttipenkeillä ym. se vaihtui tosin jo -08 pois kun piti vaihtaa isompaan.

Nyt tulos heinä-elokuussa varmaan uus paras, mies tilas ihan uuden diisselifarkun bemarilta. Se on kans niillä sporttipenkeillä sun muilla herkuilla jotka oli tossa 328:ssakin ja vielä toki enemmänkin varusteita, sillä on näis uusissa kaiken maailman hienouksia tarjolla, joita ei vielä -01 ollut olemassakaan..[/QUOTE]

Niin ja siis uus on 525:nen, ei kolmisatanen.

Meillä on kolmas Mitsubishi Galant menossa ja tykkään. Ainoa että nuo farmarit sen verran harvinaisia et korjaaminen ei kovin halpaa.
Mieleen painuvimmat on olleet laatikko mallin lada ja punainen skoda missä oli moottori peräkontissa.

Ehdottomasti Toyota Corolla vm -96. Varsin huolettomia kilometrejä ajeltiin tuolla ihanuudella =) Just vasta vaihdettiin uudempaan, ja ihan vaan siksi että lapsi toivoi autoon takaovia :D

Joko Mazda 6, Saab 9-5 tai sitten nykyinen automaatti Volvo V70. Itse asiassa mulla on kaikki autot olleet hyviä, paitsi vm 90 Toyota Celica. Mutta 5/6 autosta ollut hyviä. :P

Yhteistyössä