"Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä"

• Viestiketjun aloittaja siveellinen kotuäitikö?
  • Ensimmäinen viesti
Millipidetär
musta paras asia minkä äiti voi tehdä on valita kunnon isä... oikea kunnon isä kestää kyllä kuiviakin kausia ja seksittömyyttä. Sitä mieltä kylläkin olen että jos haluttomuutta esiintyy pidempäänkin niin nainen on kyllä velvollinen asialle jotain tekemään, apua hakemaan.

Paras asia, jonka isä voi lapsilleen tehdä, on olla hyvä isä siitä huolimatta, ettei aina välttämättä peitot pölise ihan niin usein kuin huvittaisi.

Tulipas pitkä virke, mutta näin mä sanoisin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja miten tämä isän tyydytys liittyy lapsiin? En ymmärrä.
katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksena
No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?

meillä mies jaksaa odottaa eikä seksi ole niin tärkeä,
mut anyway, sitä luulee että mies on hyvä isä ja hyvä mies(kuten mullakin on (aina sillo tällö)
Mutta muutaman vuoden päästä huomaakin että mies onkin muuttunut. Meillä ukko kun hermostuu jostakin niin on koko päivä pilalla, ja vastaavasti mä en sais koskaan hermostua ja pitäis olla smile koko ajan päällä

katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksena
Ihanaa kun isä on edes "siedettävämpi"! :LOL: :LOL: "Puutteessa oleva isä kostaa lapsilleen"- tutkimus on varmaan juuri valmistumassa! :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja miten tämä isän tyydytys liittyy lapsiin? En ymmärrä.
No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?
jotkut voivat olla aika laiskoja, en tiiä. En ole koskaan joutunu tilanteeseen

Ihanaa kun isä on edes "siedettävämpi"! :LOL: :LOL: "Puutteessa oleva isä kostaa lapsilleen"- tutkimus on varmaan juuri valmistumassa! :LOL: :LOL: :LOL:
Meillä (en nyt tiedä johtuuko seksin puutteesta vai jostain muusta) mutta jos ukkoni on huonolla päällä niin kyllä se lapsille ärähtelee.
Jos on hyvällä päällä niin sietää paremmin lasten riidat ja tappelut

Mut tuo olikin vain mun näkökulma asiaan :D mitä ap kirjoitti

No aivan persiistähän toi kommentti on. Ihan niinkuin se äiti ois vain jokin kone, jonka kuuluu pitää yksin koko huusholli kasassa. Kyllä hyvään parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin pilhun antamista, ajatellen, että tuo väittämä liittyisi siihen, että mies pysyisi uskollisena ja kilttinä koti isänä. Eikä se pilhun saanti tee isästä yhtään sen parempaa isää. Jos on luonteeltaan ei isällinen itsekeskeinen mulkhu niin ei se pilhun määrä siihen vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
No aivan persiistähän toi kommentti on. Ihan niinkuin se äiti ois vain jokin kone, jonka kuuluu pitää yksin koko huusholli kasassa. Kyllä hyvään parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin pilhun antamista, ajatellen, että tuo väittämä liittyisi siihen, että mies pysyisi uskollisena ja kilttinä koti isänä. Eikä se pilhun saanti tee isästä yhtään sen parempaa isää. Jos on luonteeltaan ei isällinen itsekeskeinen mulkhu niin ei se pilhun määrä siihen vaikuta.
ootpa aivan oikeassa

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Kyl se tosi on. Kyl mää ainakin lasten takia usein suostun. Hyväntuulinen ukko on paljon kivempi koko perheelle. Eikä oo paljon vaadittu!!
on tuossakin osa totuutta, ja uskon että vaikuttaa

mutta taas toisaalta en allekirjoita sitä että naisen täytyy olla joku miehen tyydyttäjä vain sen takia että on parempi isä tai jotain vastaavaa.
Mutta on se fakta kuiteskin että on paremmalla tuulella itse kukin kun on saanut jotain .....hyvää

Siskon toivottavasti kohta ex-anoppi oli sitä mieltä että naisen tärkein tehtävä on palvella miestään, pitää mies tyytyväisenä ja kodin ilmapiiri onnellisena. Eikä nykyajan ihmisten pitäisi saada tehdä lapsia, kun ei sitten pidetä perhettä kasassa.

Että on kai noita :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Kyl se tosi on. Kyl mää ainakin lasten takia usein suostun. Hyväntuulinen ukko on paljon kivempi koko perheelle. Eikä oo paljon vaadittu!!
Meillä taas mies on paljonmukavampi, kun pussit pullottaa ja koittaa pitää mua hyvänä, että lähiaikoina sais.
Sitten kun on saanut mitä haluaa, on paljon töykeämpi ja helpommin suuttuva, kun ei tarvitse leperrellä saadakseen. Ja taas muuttuu hempeemmäksi, mitä pitempi aika peittojen pöllyttelystä alkaa olla.

Yhteistyössä