katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksenaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten tämä isän tyydytys liittyy lapsiin? En ymmärrä.
No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksenaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten tämä isän tyydytys liittyy lapsiin? En ymmärrä.
Ihanaa kun isä on edes "siedettävämpi"!Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksena
jotkut voivat olla aika laiskoja, en tiiä. En ole koskaan joutunu tilanteeseenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksenaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten tämä isän tyydytys liittyy lapsiin? En ymmärrä.
Meillä (en nyt tiedä johtuuko seksin puutteesta vai jostain muusta) mutta jos ukkoni on huonolla päällä niin kyllä se lapsille ärähtelee.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihanaa kun isä on edes "siedettävämpi"!Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:katos kun mies on saanut erään asiat tyhjennettyä niin hänestä tulee paljon siedettävämpi, olisko tuo taka ajatuksena![]()
"Puutteessa oleva isä kostaa lapsilleen"- tutkimus on varmaan juuri valmistumassa!
![]()
![]()
![]()
jotkut voivat olla aika laiskoja, en tiiä. En ole koskaan joutunu tilanteeseen [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?
Kummassakohan sitä on enemmän vaivaa...?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:jotkut voivat olla aika laiskoja, en tiiä. En ole koskaan joutunu tilanteeseenAlkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:No eikö ne miehet osaa niitä enää edes itse tyhjentää?
ootpa aivan oikeassaAlkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:No aivan persiistähän toi kommentti on. Ihan niinkuin se äiti ois vain jokin kone, jonka kuuluu pitää yksin koko huusholli kasassa. Kyllä hyvään parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin pilhun antamista, ajatellen, että tuo väittämä liittyisi siihen, että mies pysyisi uskollisena ja kilttinä koti isänä. Eikä se pilhun saanti tee isästä yhtään sen parempaa isää. Jos on luonteeltaan ei isällinen itsekeskeinen mulkhu niin ei se pilhun määrä siihen vaikuta.
no siinä toisessa ainakin käsi puutuu/tulee kipeäksi kun sitä samaa liikettä koko ajan vaan......Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Kummassakohan sitä on enemmän vaivaa...?![]()
Vaihtaa välillä kättä niin on kuin vierasta saisi!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:no siinä toisessa ainakin käsi puutuu/tulee kipeäksi kun sitä samaa liikettä koko ajan vaan......Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Kummassakohan sitä on enemmän vaivaa...?![]()
![]()
![]()
on tuossakin osa totuutta, ja uskon että vaikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja Lila:Kyl se tosi on. Kyl mää ainakin lasten takia usein suostun. Hyväntuulinen ukko on paljon kivempi koko perheelle. Eikä oo paljon vaadittu!!
Meillä taas mies on paljonmukavampi, kun pussit pullottaa ja koittaa pitää mua hyvänä, että lähiaikoina sais.Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Kyl se tosi on. Kyl mää ainakin lasten takia usein suostun. Hyväntuulinen ukko on paljon kivempi koko perheelle. Eikä oo paljon vaadittu!!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel