paras asento?

  • Viestiketjun aloittaja seksi
  • Ensimmäinen viesti
nautinto
mulle tuottaa suunnatonta nautintoa takaapäin. Siis niin, että lantion alla on joko tyyny, tai sitten olen kontallani lattialla ja yläkroppa on sängyllä. Miehen penis on käyrä ja se kutkuttaa ohimennessään kivasti g-pistettä ja saan ihan räjähtävää nautintoa. :p
 
-Jonttu-
Takaapäin :)

En oo koskaan ymmärtänyt, miten seksiä voi harrastaa lähetyssaarnaaja-asennossa.. Eihän se värkki edes pysy siellä reiässä, saati yllä sinne. Tai miten siinä yleensäkään voi liikkua..
 
nautinto
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Takaapäin :)

En oo koskaan ymmärtänyt, miten seksiä voi harrastaa lähetyssaarnaaja-asennossa.. Eihän se värkki edes pysy siellä reiässä, saati yllä sinne. Tai miten siinä yleensäkään voi liikkua..
Sulla on takapillu. :D
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja nautinto:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Takaapäin :)

En oo koskaan ymmärtänyt, miten seksiä voi harrastaa lähetyssaarnaaja-asennossa.. Eihän se värkki edes pysy siellä reiässä, saati yllä sinne. Tai miten siinä yleensäkään voi liikkua..
Sulla on takapillu. :D
:LOL: No taitaa sitten olla niin :LOL:
 
aah
mies tykkää ainakin pupu-asennosta, jossa nainen miehen päällä kuin pissillä metsässä, ei siis varaa peppuun vaan on kyykyssä ja pomppii siinä sit. ei oo tavallista ratsastusta, luullakseni.

itse tykkään eniten kun mies tulee muhun edestäpäin pöydällä. luullakseni osuu hyvin g-pisteeseen.
 
joo o
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Takaapäin :)

En oo koskaan ymmärtänyt, miten seksiä voi harrastaa lähetyssaarnaaja-asennossa.. Eihän se värkki edes pysy siellä reiässä, saati yllä sinne. Tai miten siinä yleensäkään voi liikkua..
Sulla taitaa olla niin iso maha ja massaa niin ei yllä.
 
viera
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Takaapäin :)

En oo koskaan ymmärtänyt, miten seksiä voi harrastaa lähetyssaarnaaja-asennossa.. Eihän se värkki edes pysy siellä reiässä, saati yllä sinne. Tai miten siinä yleensäkään voi liikkua..
Sulla taitaa olla niin iso maha ja massaa niin ei yllä.
mul on iso maha ja massaa päällä ja lähetyssaarnaaja onnistuu :D
mut tykkään eniten niin et lähetyssaarnaajasta nostaa jalat miehen harteille, tai sit takaa päin tai sit lusikassa...
 

Yhteistyössä