Paraneeko polvi pojasta (tai tytöstä)?

Kun sanotaan, että pojasta polvi paranee ja käsittääkseni sillä tarkotetaan, että lapset on jossain suhteessa etevämpiä kun vanhempansa, vaikka nätimpiä, pidempiä, fiksumpia tms niin mites teillä? Pitääkö sanonta paikkansa?
Ja otsaa ei saa nyt laittaa kurttuun :D

Meidän poika on ainakin paremmannäkönen kun vanhempansa :LOL:
 
enni
Meillä on kaikki lapset parempia piirtämään kuin äitinsä ja käsitöissä vanhimmat lapset on jo etevämpiä, todennäköisesti sit nuorinkin joskus, kunhan tuosta vanhenee... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Toi exä tulkitsi tuon sanonnan sillä tavalla että ku mun molemmat polvet on ihan romuna ni pitäs kuulemma tehä kaks poikaa ku niillä kerran polvi paranee.. En ollu sen kans ihan samaa mieltä.. :D
Meillä on poika ja toinen polvi mulla romuna. Ehkä ilman poikaa ois toinenki? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Toi exä tulkitsi tuon sanonnan sillä tavalla että ku mun molemmat polvet on ihan romuna ni pitäs kuulemma tehä kaks poikaa ku niillä kerran polvi paranee.. En ollu sen kans ihan samaa mieltä.. :D
Meillä on poika ja toinen polvi mulla romuna. Ehkä ilman poikaa ois toinenki? :kieh:
Todennäköisesti joo.. Eli ei siinä sunkaan muu auta ku alkaa toisen pojan tekoon :D
 

Yhteistyössä