Papan 2.luokka ja raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko toivetta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko toivetta?

Vieras
Papassa tuli 2. luokkainen tulos, lievä SIL tms.
Viittaa kai lievään tulehdukseen..? Uskaltaako nyt jatkaa vauvan yrittämistä ja vaikeuttaako tuo tulos raskautumista? 6kk päästä tulee mennä uudestaan testiin. Pelottaa, mistä tämä juttu johtuu.. Ehkäisyjä ei siis ole tms. joskus kuulemma esim. kierukka voisi aiheuttaa.

Eli 2 luokka tarkoittaa tosi lieviä solumuutoksia, on ollu just joku lievä tulehdus. Mulla oli viime syksynä kans 2. luokkaa enkä kerenny tohon uusintapapaan... Eli vaavia odotan =)
Ei siis mulla ainakaan vaikeuttanu

Kiitos, olipa huojentavaa kuulla! Mua alkoi tosissaan pelottamaan, mitä kaikkea tämä voi meinata.. että varmaan ihan turha edes yrittää lasta ja puolen vuoden jälkeen varmaan pahentunut tilanne entisestään..

Mulla on ollut nyt joulun jälkeen häikkiä kuukautiskierrossa, viimeksi ne jäi kokonaan tulematta, vaikka kuukautiskivut olivatkin ajallaan. Sekin mietityttää. Liittyyköhän nämä toisiinsa?

jaa-a, empäs osaa tohon vastata... useinhan on hormonipitosuuksissa häikkää kun menkat jää tulemati, tai ovulaatiossa. Jos häikkä jatkuu niin suosittelen kyllä gynellä käyntiä.

tsemppiä ja plussatuulia!!! =)

Mulla hoidettu 5 vuotta sitten "keskivaikea sil", papa silloin luokka 3.
Vuosi sitten papa oli sama kuin sulla nyt, eli luokka 2, lieriöatypia, hyvälaatuisia solumuutoksia. Olin samaan aikaan lapsettomuushoidoissa ja lääkäri sanoi, ettei haittaa ollenkaan hoitoja. Kontrollia ei kannata ottaa kun 6 kkk päästä, koska suurin osa näistä muutoksista paranee itsestään.
Näin kävi myls mulla, papa oli nyt ok.
Kuukautiskierron häiriöitä nämä muutokset eivät aiheuta! Muutos on hyvänlaatuinen solumuutos! Eli ei mitään hätää!
Ja mulle sanottiin, että jos tulee raskaaksi niin kontrollipapa voidaan ottaa raskauden aikana.

Kiitos sulle vierailija! *pus* Tuli hyvä mieli kirjoituksestasi.
Jospa meillä toivetta vauvelista sitten eikä heti tartte syöpääkään pelätä ;) Ehkä nyt enemmän mietityttää nuo vuototauot muuten, että kuinka paljon vaikuttaa tärppäämiseen.