Papakoe toissapäivänä ja alavatsaan sattuu vieläkin! :( Ei kai siitä voi saada tulehdusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

papas

Vieras
Se lääkäri ei ollut valmistautunut yhtään etukäteen ja joutu lähtemään ettimään niitä välineitä. Lopulta kun tuli takasin niin tiputti jonkun metallijutun lattialle, mutta en nähnyt minkä kun makasin jo siinä tutkimuspöydällä.

Nyt mun mielikuvitus tekee tepposia ja mietin koko aika mitä jos se oli joku niistä tutkimusvälineistä ja teki toimenpiteen likasella välineellä? Kun ei tosiaan käynyt ainakaan uutta hakemassa.

Luultavasti oli spekula tai sitten ne pihdit millä kohdunnapukkaa pidetään kiinni?!

Ikinä ennen ei oo jäänyt näin pitkään kestävää kipua papakokeen jälkeen.

Kaiken huippu oli että se käytti metallista roskakoria tutkimusvälinepöytänä! Laitto siihen kannen päälle vaan A4 kopiopaperin ja sen päälle ne tutkimustikut :(

Kyllä on harvinaisen huonosti suunniteltu se lääkärin huone ja tutkimuspöytä nurkassa jossa ei ole mitään tasoa välineille :O

Mulla oli kerran kanssa tollainen hutiloija ja kyllä muutes sattu se tutkimus ja vielä pari päivää sen jälkeen! Tuskaili koko ajan että ei tästä tule mitään ja ole näin ole noin ei onnistu ja mites nyt ja plaa plaa. Nousin vihdoin siitä pöydältä niin veret hulahti lattilalle ja vuosin pari päivää kuin olisi ollut menkat! Buranakaan ei auttanut kipuun :( ja se itse koetuloskin oli jotenkin vajavainen. Ikinä ei ole muutoin tuollaisia oireita papakokeesta ollut. Terveisiä vaan Jyväskylän torin labran permannettihoitajalle!

En osaa sanoa kyllä vastausta, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Antaisin sinuna palautetta tuosta ainakin, että tilat tulee järjestää siihen malliin et tutkimusvälineitä ei tarvi pitää roskisten päällä ja että lääkärinkin pitää tietää et jos joku väline tippuu lattialle, se pitää vaihtaa puhtaaseen.

Mulla on joskus jääny ikävästi juilimaan kans mahaan papa-kokeen jälkeen, mut en muista minkä aikaa on kestäny, ainakin seuraavaan päivään asti - muistaakseni.

En osaa sanoa kyllä vastausta, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Antaisin sinuna palautetta tuosta ainakin, että tilat tulee järjestää siihen malliin et tutkimusvälineitä ei tarvi pitää roskisten päällä ja että lääkärinkin pitää tietää et jos joku väline tippuu lattialle, se pitää vaihtaa puhtaaseen.

Mulla on joskus jääny ikävästi juilimaan kans mahaan papa-kokeen jälkeen, mut en muista minkä aikaa on kestäny, ainakin seuraavaan päivään asti - muistaakseni.

Joo todellakin laitan palautetta. Hemmetti kun en kehdannut kysyä mikä juttu tippu, mutta ajattelin että kyllä lääkärillä nyt sen verran moraalia pitäis olla ettei likaisella välineellä tutki!?

Ylipäätään ihmetyttää miten hoitaja ei ole esitietoihin laittanut että potilas tulee papakokeeseen kuten aikaa varatessa ilmoitin, jotta lääkäri olis osannut varautua!

[QUOTE="nuuh";29513881]Mulla oli kerran kanssa tollainen hutiloija ja kyllä muutes sattu se tutkimus ja vielä pari päivää sen jälkeen! Tuskaili koko ajan että ei tästä tule mitään ja ole näin ole noin ei onnistu ja mites nyt ja plaa plaa. Nousin vihdoin siitä pöydältä niin veret hulahti lattilalle ja vuosin pari päivää kuin olisi ollut menkat! Buranakaan ei auttanut kipuun :( ja se itse koetuloskin oli jotenkin vajavainen. Ikinä ei ole muutoin tuollaisia oireita papakokeesta ollut. Terveisiä vaan Jyväskylän torin labran permannettihoitajalle![/QUOTE]

No jopas on sullekkin sattunut huono näytteenottaja! Inhottaa kun ei näistä voi etukäteen tietää :/

Ikävältä kuulostaa :X

Mutta on mullakin sattunut ja vuotanutkin usein jälkeenpäin. Se viimeinen näyte, mikä otetaan pienellä "pulloharjalla" ja pyöräytetään kohdunkaulakanavassa on tosi kamala. Varsinkin kun yhdistelmäehkäisypillereitä käyttäessä se kanavan lima oli niin "tiivistä", niin se rassaus sattui kamalasti. Tosiaan vielä seuraavanakin päivänä.

Ja off topicina sanoisin, että se kanavan rassaus taisi auttaa ensimmäisen raskauden aikaansaamisessa. Tai ainakin luulen niin.

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli

Yhteistyössä