papaija raskauden aikana

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Selvä, tuli vaan tuossa mieleen kun raakaa papaijaa ostettiin ja maisteltiin. Että alanko mä nyt synnyttämään ensi yönä sitten :LOL: Ei sillä, kyllä tää vauva jo sais ulos tullakin :kieh:
minäkin säikähdin kun luin tän.eilen syötiin papaijaa ja söin jonkun verran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Selvä, tuli vaan tuossa mieleen kun raakaa papaijaa ostettiin ja maisteltiin. Että alanko mä nyt synnyttämään ensi yönä sitten :LOL: Ei sillä, kyllä tää vauva jo sais ulos tullakin :kieh:
minäkin säikähdin kun luin tän.eilen syötiin papaijaa ja söin jonkun verran.
ei kai siitä oo pikkumäärinä haittaa, vaan sitä pitäis syödä sit enemmänkin.. ajattelis ainaki maalaisjärjellä näin.
 
vierailija
Mä oon kuullut että aiheuttaisi keskenmenoja. Mutta kai sitäkin saa vedellä urakalla, tuskin pieni määrä mitään haittaa.
Alkuperäiskansat käyttävät ehkäisyyn ja keskeytykseen raskauden alkuvaiheessa.. Syödään raakana silloin ja jo pienetkin määrät saattavat toimia hallitusti. Yksilöstä kiinni. Raskauden alkuvaiheessa ei varmaan kannata papaijaa syödä varmuudeksi lainkaan. Viimeinen kolmannes ja kypsä papaija on Ok, mut kannattaako sittenkään? Papaija on ravintopommi, mut raskauden kanssa ei oikein sovi jos ei tiedä mitä tekee...Papaijan siemenet on hyvää loislääkettä.
 

Yhteistyössä