P
Pelokas
Vieras
Osaisko joku sanoa mitäs meinaa kun papa kokeessahan on nämä luokat, mutta jos sitten ei kuulukkaan kokeen tulos mihinkään näistä luokista ( 1-5 ) niin mitähän meinaa? Syöpä vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Hoitajat eivät saa kertoa niitä tuloksia.Meillä ainakin vaan lääkäri saa tulokset kertoa oli sitten tulos mikä tahansa.
Mulla oli viimeksi luokka 3 ja syytä ei saatu selville että miksi.Koepalat otettiin ja niissä ei mitään ollut.
Luokka 2 tarkoittaa että on joku tulehdus,esim.hiiva.Siihen lääkäri sitten antaa lääkekuurin.
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Hoitajat eivät saa kertoa niitä tuloksia.Meillä ainakin vaan lääkäri saa tulokset kertoa oli sitten tulos mikä tahansa.
Mulla oli viimeksi luokka 3 ja syytä ei saatu selville että miksi.Koepalat otettiin ja niissä ei mitään ollut.
Luokka 2 tarkoittaa että on joku tulehdus,esim.hiiva.Siihen lääkäri sitten antaa lääkekuurin.
mun ainaki käskettiin soittaa terveydenhoitajalle kokeiden jälkeen parin viikon päästä niin se kertoo tulokset![]()