Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oliko puhtausluokka joku muu kuin ykkönen? Siinähän se inflammaatio näkyy!
Ei kun papa oli lk 1. En tiedä, oliko tuo inflammaatiolisäys lääkärin itsensä huomio näytettä otettaessa, vai oliko siinä itse näytteessä ollut tulehdussoluja.
Papassa on soluluokka, joka sinulla oli siis 1. Lisäksi siinä on aina myös puhtausluokka. Se ei varmasti ollut sinulla yksi, jos tulehdusta epäilevät.
Solumuutoksia sinulla ei ole!
Hmm, niin, en tosiaankaan tiedä, koska mulla vain ilmoitettiin silloin, että papa on lk 1 eikä muuta. Nyt vasta jälkeenpäin, kun soittelin erään asian takia gynelle aikaa, hoitaja kyseli että onko sinulla mitään oireita kun näyttää olleen viimeksi inflammaatiota.. Eli tuosta tulehduksellista muutoksesta ei ole kukaan puhunut halaistua sanaa mulle ennen tätä.
Soita ihmeessä vielä ja kysy, mikä se puhtausluokka oli.
Saatan kysäistä siltä gyneltä, kun varasin ajankin

tuskin ne uutta papa-koetta ottaa ennen sitä kuitenkaan vaikka tarvis olisi, seuraavat ei-kiireelliset lääkäriajat meni nekin toukokuulle.. Ja tuskin tämä asia on kiireellinen, kun nuo itse solut oli kuitenkin ok. Ajattelin vaan, josko jollakulla olis ollut kokemuksia tästä, tietäis miten suhtautua.
Eli tuossa puhtausluokassa siis näkyy kaikki tulehdusmuutokset, mitä muuta? Mihin se viittaa, olisiko papa pitänyt uusia? Voiko mulla olla joku sukupuolitauti? Anteeksi tyhmät kysymykset, mulla ollut papa aina lk 1 eikä oo muuta sanottu kuin että tervetuloa parin vuoden päästä uudelleen, niin en tiedä..