Pantiin uuden miehen kanssa ekaa kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Elikä lopultakin löytyi uusi mies. Komea, hyväkäytöksinen ja huumorintajuinen.

Mutta seksi ei oikein toiminut koska miehellä on liian pieni penis. Olen aiemmassa suhteessa tottunut kookkaampaan kun tällä miehellä on ja täytyy sanoa että ei tuntunut juuri miltään.
Tämän uuden miehen kalu on kokoluokkaa " Ville vallaton jäätelöpuikko" , ymmärrätte varmaan ongelmani.

Mies ei voi varmaankaan tehdä tuolle asialle mitään, mutta sinä voit. Lantionpohjalihaksia jumppaamaan siitä, eiköhän se "ville vallaton" tunnu sitten paremmalta tiukemmissa paikoissa. :)

Seksi on kyllä myös älykkyyslaji... ei se ole koosta kiinni. Minulla ei kyllä tyssäisi tuollaiseen. Tosin uskon muutenkin, että seksi kuuluu vain avioliittoon ja avioliitto suojelee sekä miestä että naista juuri tällaisissa tapauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26422152:
En ymmärrä.

Miehen pitää täyttää jos mitä vaatimuksia muutoin, mutta kaikki kulminoituu kuitenkin kyrvän kokoon.

Kyllä miehellä pitää olla Ville Vallaton puikkoa kookkkampi.

[QUOTE="Pettynyt";26422195]Kyllä miehellä pitää olla Ville Vallaton puikkoa kookkkampi.[/QUOTE]

Siis oletko tosissasi että oli mies millainen tahansa, liian pieni siitin pilaa kaiken? Mitäs mieltä olisit jos nainen heitettäisiin pellolle vain siitä syystä että hänen pimppansa on liian löysä tai liian ruma?

[QUOTE="vieras";26422190]Seksi on kyllä myös älykkyyslaji... ei se ole koosta kiinni. Minulla ei kyllä tyssäisi tuollaiseen. Tosin uskon muutenkin, että seksi kuuluu vain avioliittoon ja avioliitto suojelee sekä miestä että naista juuri tällaisissa tapauksissa.[/QUOTE]

Seksi kuuluu vain avioliittoon. :laugh: :laugh:

Siinä ei paljon älykkyys ja pillun tiukkuus auta jos miehen kulli on seisokissa kokoluokkaa katkarapu. Ville Vallaton on siis vielä ihan siedettävä.

[QUOTE="Minna";26422221]Seksi kuuluu vain avioliittoon. :laugh: :laugh:

Siinä ei paljon älykkyys ja pillun tiukkuus auta jos miehen kulli on seisokissa kokoluokkaa katkarapu. Ville Vallaton on siis vielä ihan siedettävä.[/QUOTE]

Tuollaisia katkaravun kokoisia ei juurikaan ole eli niihin ei moni nainen törmää.

Minulla tyssäisi koko homma tuohon hommaan, mutta olenkin sika. Katkarapu olisi liikaa, Ville Vallaton menettelisi kyllä.
Tämän vuoksi en kehittele mitään suurempia henkisiä odotuksia miehistä, testaan tapauksen käytännössä ensin.

Ihmiset ovat s*kupuolielimiltään eri kokoa, jos olette lukeneet Kamasutraa, tiedätte tämän. Toisaalta samaisessa opuksessa kerrotaan oivallisimpien vastaparien lisäksi myös s*ksiasentoja heille, jotka eivät parhaimpia vastapareja toisilleen ole.

En hylkäisi hyvää miestä Ville Vallattoman vuoksi =)

[QUOTE="mies";26422214]Siis oletko tosissasi että oli mies millainen tahansa, liian pieni siitin pilaa kaiken? Mitäs mieltä olisit jos nainen heitettäisiin pellolle vain siitä syystä että hänen pimppansa on liian löysä tai liian ruma?[/QUOTE]

Moni nainen on tästä ensimmäisestä mainitsemastasi syystä kuulemma heitettykin.

Kyl elämä opettaa.
Kun elämisen arvot ja se mikä on tärkeintä on kohdallaa seksin merkitys elämässä ei ole tärkein.
Ne elämän muutkin ilot, että on vaan toinen, (meillä lapsi, okt, puutarha (en puhu vaimoni ;P), onnellisuus, nämä on tärkeitä. Ei seksi ole kaikki kaikessa!

Kertokaas kuinka moni teistä naisista on ollut helpottunut huomattuaan, että mies jota deittailee ja ajattelee pidempi aikaisena kumppanina, on varustetasoltaan itselle passeli??

Kyllä minä voin rehellisesti sanoa, että olin iloisesti yllättynyt kun näin mieheni vehkeet reilun viikon treffailun jälkeen.. Varsinkin kun edellisenä yönä näin unta, että se on kokoa katkarapu.. :D

Jotain iloa siis siitäkin, että en ole deittaillut kenenkään kanssa. Puolisonkin löysin ystävyyden kautta eikä tullut mieleenikään odotella puoleen eikä toiseen mitään kokoasioita. Yhden illan jutuissankikaan ei ole koolla ollut merkitystä, ei kauhistumisen eikä ihastumisen näkökulmasta. En osaa oikein arvostaa naisen asennetta mitata miehen parisuhdearvoa koon perusteella yhtään sen enempää kuin miehen asennetta mitata naisen parisuhdearvoa rintojen koon perusteella.

Yhteistyössä