Pankin palvelumaksuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks ja sama. Olen työssäkäyvä ihminen enkä mikään saatanan persaukinen joka vinkuu jostain muutaman euron maksuista.

Suomalainen peruspersaukinen jurpo on sellainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.

Yks ja sama. Olen työssäkäyvä ihminen enkä mikään saatanan persaukinen joka vinkuu jostain muutaman euron maksuista.

Suomalainen peruspersaukinen jurpo on sellainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Jos ero palvelumaksuissa samasta palvelusta on vaikkapa 5€/kk, tekee 60€/vuosi. Jos ero olisi tuon vaikkapa 40 vuotta kokonaisero olisi 2400€. Melkoinen summa hukkaanheitettäväksi.

Missähän pankissa sinä olet (ja millaisena) asiakkaana, jos kuvittelet heille vain muutaman euron kuussa maksavasi :D

Kyllähän valtaosa ihmisistä pankille vuosien saatossa maksaa aika monta tonnia niin korkoina kun pankin sijoituksistaan saaduilla tuloilla.

Yhteistyössä