V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyseessä ihan tavallinen käyttötili? Aika kalliilta kuulostaa. Itselläni muutaman euron. Olisko 3.50€, jos en väärin muista. Ei isoja lainoja, vain vähän opintolainaa ja VisaElectronkortti sekä verkkopankki käytössä.paljonko teillä on kuukaudessa? Ihan tavallinen käyttötili. Mulla kympin kuukaudessa.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Jos ero palvelumaksuissa samasta palvelusta on vaikkapa 5€/kk, tekee 60€/vuosi. Jos ero olisi tuon vaikkapa 40 vuotta kokonaisero olisi 2400€. Melkoinen summa hukkaanheitettäväksi.Yks ja sama. Olen työssäkäyvä ihminen enkä mikään saatanan persaukinen joka vinkuu jostain muutaman euron maksuista.
Suomalainen peruspersaukinen jurpo on sellainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
Missähän pankissa sinä olet (ja millaisena) asiakkaana, jos kuvittelet heille vain muutaman euron kuussa maksavasiYks ja sama. Olen työssäkäyvä ihminen enkä mikään saatanan persaukinen joka vinkuu jostain muutaman euron maksuista.
Suomalainen peruspersaukinen jurpo on sellainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.