panisitko serkkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
...harrastin seksiä nuoren serkkutytön kanssa, kun leikkimielisen kinastelun jälkeen päätimme jakaa ainoan vapaan kammarin. Jälkeen päin yritin laskeskella oliko hän sittenkään vielä 16 vee... no, väliäkös tuolla.

Ensinnäkin minä inhoan panna sanaa, se tuntuu jotenkin eläimelliseltä. Minä olen teini-tyttönä ollut ihastunut omaan serkkupoikaani, mutten ikinä olisi mennyt sänkyyn hänen kanssaan !
Jos joku harrastaa seksiä oman serkkunsa kanssa, niin sehän on suorastaan sukurutsausta.
Kuulin jutun, että aikoinaan, ennen sota-aikaa oli serkukset menneet naimisiin keskenään ja saaneet kolme lasta, jotka kaikki olivat vajaamielisiä. Geenit olivat liian lähellä.

"Mitä serkumpaa niin sitä herkumpaa". En tiedä tuosta mutta itselläni on reilu 10 serkkutyttöä. Osa kauniita ja osa karmeita. Yhden samanikäisen serkkutytön kanssa lapsuuden kesälomalla tuli tutustuttua toistemme karvojen kasvuun ja suutelutekniikkaan. Hyvinhän ne meni ja jatkoimme leikkiämme seksiasentojen opetteluun. Ei mitään ehkäisyä mutta ei onneksi raskauttakaan. Molemmilla omat perheet nykyisin emmekä juuri tapaa. Kun tulimme täysi-ikäisiksi niin leikit jäivät pois.

Kyllähän nykyäänkin taitaa voida mennä serkun kanssa naimisii? Itse en kyllä menisi mutta en oikein osaa katua noita nuoruuden opetteluja. Mikäs siinä, turvallisessa ympäristössä on hyvä tutkailla. Ei mielestäni sukurutsausta lainkaan, vaikka en kyllä lapsia lähtisi ikinä yrittämään serkun kanssa.

Olen jo melkein antautunutkin serkun pantavaksi, vaikka hän on naimisissa ja kahden pojan isä. Ihana ja niin haluttava. Kostun, kun ajattelen mitä voidaan tehdä salaa toisillemme. Saa nähdä kuinka kauan voin pitkittää ja salata halujani häneltä. Suudeltu on jo useita kertoja. Huh...

Status
Viestiketju on suljettu.