Panik med diskmaskin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sveasvea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sveasvea

Jäsen
01.11.2009
96
0
6
Vår diskmaskin fungerar inte längre. När man sätter på den börjar den bara brumma, men tar inte in vatten. Vi har bara vågat ha igång den så ca 10sekunder. Har även provat att dra ut kontakten och starta igen, men maskinen har "fastnat" i samma program, och det blir samma problem.
Hjälp!

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
en oo ihan varma ymmärsinkö ihan kaikkea, mutta olisko siellä joku putki kunnolla tukossa, tai jossain tiivisteessä vikaa?

Tack för svaret, måste checka de. Hmm kommer inte ihåg ordet tiivisteessä...? vad betyder det? :whistle: :saint:

Hei me asutaan SUOMESSA, noloa ettet osaa kieltä!! Just tollasia mä näin esim Kristiinassa, eivät osanneet suomea eikä englantia...uskomatonta. Ja teidän takia pitäis tala svenska i hela landet? Just jo, Jag jobbade på Åland för en sommaren och läräde mig att into tycka on svensspråkig minoritet i Finland.
Pahimpia rasisteja mitä olen ikinä nähnyt!

Suomi on kaksikielinen tasan paperilla. Alle 5 % väestöstä yrittää pakottaa 95% väestöstä sopeutumaan 5% vähemmistöön. Itsekkäimpiä otuksia mitä olen ikinä tavannut. Ahvenanmaalla kohtelivat kuin koiraa, ei puhettakaan että soellä olisi esim sairaana saanut muuta kuin ruotsinkielistä palvelua.
Jos taksi tilasi suomeksi ei tullut. Ruotsiksi tuli. Hirveitä ihmisiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Suomi:
Suomi on kaksikielinen tasan paperilla. Alle 5 % väestöstä yrittää pakottaa 95% väestöstä sopeutumaan 5% vähemmistöön. Itsekkäimpiä otuksia mitä olen ikinä tavannut. Ahvenanmaalla kohtelivat kuin koiraa, ei puhettakaan että soellä olisi esim sairaana saanut muuta kuin ruotsinkielistä palvelua.
Jos taksi tilasi suomeksi ei tullut. Ruotsiksi tuli. Hirveitä ihmisiä!

palaa ap:n aiheeseen ;)

Varför? Kun kerrankin voi sanoa niille mitä niistä ajattelee?

Tiedätkö itse käyttäytyväsi juuri nyt siten kun kuvailit niiden ahvenanmaalaisten käyttäytyvän. Täysin käsittämätöntä käytöstä. Ja jos noin paljon häiritsee, niin painu pois tästä ketjusta. Katsos täällä saa keskustella myös ruotsiksi!

Hei me asutaan SUOMESSA, noloa ettet osaa kieltä!! Just tollasia mä näin esim Kristiinassa, eivät osanneet suomea eikä englantia...uskomatonta. Ja teidän takia pitäis tala svenska i hela landet? Just jo, Jag jobbade på Åland för en sommaren och läräde mig att into tycka on svensspråkig minoritet i Finland.
Pahimpia rasisteja mitä olen ikinä nähnyt!

Miusta on noloa, että joku ottaa näin hullut pultit siitä, että joku käyttää äidinkieltään, joka on Suomessa VIRALLINEN KIELI. Suomenruotsalaisilla on oikeus saada palvelua Suomessa äidinkielellään, joten palveluammateissa olevien PITÄÄ sitä osata.

Tarttui sieltä Ahvenanmaalta ja ihan sisämaasta missä niitä onnettomia on.
Miksi eivät opettele valtaväestön kieltä? Ja täällä jyllää pakkoruotsi. Huh!

kuka sano ettà ap ei osaa suomea?

sveasvea E du säker at du har vatnet på? ;) jag har också några gånger försökt at sätta diskmaskinen på och undrat varför den inte fungerar. Sen har jag märkt at vattnet är inte på :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Itse on sanonut toisessa ketjussa, että ymmärtää vähän, mutta ilmeisesti kirjottaminen on hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Itse on sanonut toisessa ketjussa, että ymmärtää vähän, mutta ilmeisesti kirjottaminen on hankalaa.

ok, kuitenkin tervetuloa palstalle hànellekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on suomenkielinen palsta.

Väärin, missään ei sanota, että tämä on suomenkielinen palsta. Sen sijaan on sanottu, että keskustelukielinä voi käyttää vain niitä kieliä, joita voidaan moderoida. Ruotsinkielistä keskustelua voidaan moderoida, joten sen käyttö on täysin sallittua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
sveasvea E du säker at du har vatnet på? ;) jag har också några gånger försökt at sätta diskmaskinen på och undrat varför den inte fungerar. Sen har jag märkt at vattnet är inte på :snotty:

Aa va dum är jag :laugh: :ashamed: :D Tack ska du ha! Nu fungerar den igen!

Olen tuntenut tasan yhden fiksun ruotsinkielisen suomalaisen ja hän ei koskaan puhunut ruotsia kun oli suomenkielisten kanssa. Sitä nää massasvedut ei tajua.

kannattaisi tutustua muihinkin ruotsinkileisiin, ongelma on nàet sinussa

Yhteistyössä