Paniikki sukupuolitaudeista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nana

Vieras
Olin parisuhteessa 13 vuotta. Mieheni oli ainoa seksikumppanini. Ero tuli vuosi sitten ja sen jälkeen mulla on ollut yks satunnainen tyyppi, kenen kanssa olen kahdesti nyt harrastanut seksiä. Meillä oli kyllä kortsu käytössä yhdynnässä, mutta suuseksiä harrastettiin puolin ja toisin aika estottomasti...
Nyt kuulin tuttavalta tuosta miehestä et on aika huoleton ja sillä on ollu paljon naisia :( Oon ihan paniikissa nyt, et mitä tauteja oon siltä saanut!! Mä en varmasti enää koskaan uskalla harrastaa kenenkään kanssa seksiä, kun ei kondomikaan suojaa taudeilta.

Milloin mun pitää mennä testeihin ja mihin? Ei oo varaa käydä yksityisellä eikä meidän pikkukylässä oo mitään klinikkaa. Mut milloin ne taudit näkyy, eka kerta oli huhtikuun lopulla ja toka kerta viime lauantaina.

Se siitä sinkkuelämän ilosta....;(

Sinkkuelämästä voi nauttia ilman seksiäkin... On ihanaa tavata uusia ihmisiä jne. ja pitää hauskaa muutenkin. :) Mut soitapa vaan terveyskeskukseen ja pyydät ajan, niin lääkäri antaa lähetteen testeihin. Lääkäri varmaan kertoo sit tarkemmin, milloin kannattaa kokeet ottaa. Kyl se siitä. :)

En mä tiedä ;( Oon jotenkin niin pettynyt ja häpeissään, että jotenkin luulin huolehtivani suojauskesta kun pyysin käyttämään kondomia...sit selviääkin et ei se riitä ja vaikka mitä paskaa voi tarttua suuseksissä jne jne...joo, olisi pitänyt selvittää ennenkuin riehaannuin sekstailemaan, mutta en mä niitä suunnittellut, olin humalassa molemmilla kerroilla.
Hävettää ja itkettää!

Äläs nyt vielä hätiköi, aika epätodennäköistä et sulla mitään olis. Tietysti kannattaa testeis käydä pelkästään oman mielerauhan vuoksi. Et sä siinä mitään häviäkä. Ite sain aikanaan kuulla exältäni, et oli pettäny mua naisen kans, jolla oli klamydia. Se on jännä miten siinäkin tunsi itsensä niin tajuttoman likaiseksi huoraksi, vaikkei ollut mitään väärää tehny. Etkä ole sinäkään tehnyt väärin, kun oot kumia kuitenkin pyytänyt käyttämään. Tietysti suuseksiäkin voi harrastaa kumin kanssa (siis nainen antaa miehelle ). No mut ens kerralla vähemmän viinaa niin kyl se siitä. :hug:

Relaa!

Mulla oli takanani monta vuotta epämääräistä sekstailua ilman kortsua ja kortsun kanssa Suomessa ja ulkomailla. Jossain vaiheessa tulin järkiini ja iski ihan hirvee sukupuolitautipaniikki! Menin vaan terveydenhoitajan kanssa juttelemaan (YTHS:lle, opiskelin silloin vielä) ja ottivat kaikki testit, tippurinkin vaikka olivat epäileväisiä mutta minä liioittelin että kuinka hirveän epämääräisten tyyppien kanssa olin ollut ja monta kertaa ja ilman kortsua... mä todellakin halusin kaikki testit :D

No ei mulla sitten mitään ollut.

Eli testeihin vain, kun ajoissa huomataan niin saat hoidonkin ajoissa eikä siitä sen enempää ole seurauksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja älä liikoja panikoi :):
Relaa!

Mulla oli takanani monta vuotta epämääräistä sekstailua ilman kortsua ja kortsun kanssa Suomessa ja ulkomailla. Jossain vaiheessa tulin järkiini ja iski ihan hirvee sukupuolitautipaniikki! Menin vaan terveydenhoitajan kanssa juttelemaan (YTHS:lle, opiskelin silloin vielä) ja ottivat kaikki testit, tippurinkin vaikka olivat epäileväisiä mutta minä liioittelin että kuinka hirveän epämääräisten tyyppien kanssa olin ollut ja monta kertaa ja ilman kortsua... mä todellakin halusin kaikki testit :D

No ei mulla sitten mitään ollut.

Eli testeihin vain, kun ajoissa huomataan niin saat hoidonkin ajoissa eikä siitä sen enempää ole seurauksia :)

Kiitos - helpotti vähän, vaikka sulla on kyllä käynyt hyvä tuuri! :D

Mä oon niin pettynyt ja sydänki on puoliks rikki, mä olin jo ihastumassa tuohon mieheen. On tosi kiva tyyppi, olis pitänyt tajuta että niin varmasti muidenkin naisten mielestä, enkä tosiaan ole sen ainoa kiinnostuksenkohde tällä hetkellä...en halua nähdä enää koko tyyppiä. Inhottaa että sorruin siihen!

Täytyy vaan toivoa ja rukoilla ettei mitään tauteja olis tullu. Eniten pelottaa HIV ja kondylooma, kun se lisää sitä syövän riskiä....:( Olin aina parisuhteessa ollessani niin iloinen, ettei tarvinnut pelätä tauteja. En mä tajunnut edes kuinka riskialtista sinkkuelämä sitten on.

Ja joku sanoi että sinkkuudesta voi nauttia ilman seksiäkin - aivan varmasti voikin! Mutta mä halusin lisää kokemuksia, kun oli vaan tosiana yksi seksikumppani ollut ja mä oon sentään jo 31 v....:D

Yhteistyössä