N
Nana
Vieras
Olin parisuhteessa 13 vuotta. Mieheni oli ainoa seksikumppanini. Ero tuli vuosi sitten ja sen jälkeen mulla on ollut yks satunnainen tyyppi, kenen kanssa olen kahdesti nyt harrastanut seksiä. Meillä oli kyllä kortsu käytössä yhdynnässä, mutta suuseksiä harrastettiin puolin ja toisin aika estottomasti...
Nyt kuulin tuttavalta tuosta miehestä et on aika huoleton ja sillä on ollu paljon naisia
Oon ihan paniikissa nyt, et mitä tauteja oon siltä saanut!! Mä en varmasti enää koskaan uskalla harrastaa kenenkään kanssa seksiä, kun ei kondomikaan suojaa taudeilta.
Milloin mun pitää mennä testeihin ja mihin? Ei oo varaa käydä yksityisellä eikä meidän pikkukylässä oo mitään klinikkaa. Mut milloin ne taudit näkyy, eka kerta oli huhtikuun lopulla ja toka kerta viime lauantaina.
Se siitä sinkkuelämän ilosta....;(
Nyt kuulin tuttavalta tuosta miehestä et on aika huoleton ja sillä on ollu paljon naisia
Milloin mun pitää mennä testeihin ja mihin? Ei oo varaa käydä yksityisellä eikä meidän pikkukylässä oo mitään klinikkaa. Mut milloin ne taudit näkyy, eka kerta oli huhtikuun lopulla ja toka kerta viime lauantaina.
Se siitä sinkkuelämän ilosta....;(