Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 13:53 Ellu80 kirjoitti:Minkä ikäselle lapselle voi antaa niitä Pamol F tabletteja?? Mä oon antanu aina nestemäistä panadolia mutta nyt kerta annos on niin iso että pullo ei kauan kestä...=)
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 11:30 HeMa05 kirjoitti:Kannattaa antaa pamol f jossa tabletti liukenee pieneen lusikalliseen vettä.meillä toimii koska sitä litkua saa antaa aika lailla jos lapsi jo iso ja supoista taas menee osa lääkeaineesta "hukkaan".
Kyllä se sulaa ja nopeasti. Ei ole meillä koskaan käynyt noin. Yölläkin on helppo antaa vrt suppo, ei tarvii vaippoja aukoa ja valoja laittaa. Tabletti mukiin/pulloon ja (meillä yleensä) maitoa siihen. Juo kuin väärän rahan.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 21:04 hanne kirjoitti:Panol f tapletit, sulaako ne kokonaan, hätäseen annoin ja jäi paloja ja oksennettiin pihalle näiden palojen takia. Laitoin sitten supon ja ei ole tullut sen jälkeen koitettua näitä tabuja, jäi kaappiin.
miksi kiusaat lastasi yöllä vielä riisumalla sen?? Mietipä itse kun olet kuumeessa ja joku riisuu sut yöllä ja työntää takapuoleen jotain.. Me ollaan annettu Pamol F yöllä nimenomaan siks kun menee maidon seassa pullosta tai mukista eikä edes huomaa. Senkun takasin nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 13:50 niina kirjoitti:Kipulääkettä annan nestemäisenä päivällä, mutta jos yöllä täytyy antaa, niin silloin käytän suppoja.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 14:19 vieras kirjoitti:miksi kiusaat lastasi yöllä vielä riisumalla sen?? Mietipä itse kun olet kuumeessa ja joku riisuu sut yöllä ja työntää takapuoleen jotain.. Me ollaan annettu Pamol F yöllä nimenomaan siks kun menee maidon seassa pullosta tai mukista eikä edes huomaa. Senkun takasin nukkumaan.
Joo lapset on erilaisia. Oletko miten kokeillut antaa noita edellä mainitsemiasi lääkkeitä? Joku kertoi antaneensa ruiskulla myös pamol F.. helpointa on sekoittaa nesteeseen ja juottaa sen kanssa. Edes itse en maista sitä puolesta lasillisesta maitoa. Hyvä on makuaisti sun lapsilla....Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 15:24 Lionheart kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 14:19 vieras kirjoitti:miksi kiusaat lastasi yöllä vielä riisumalla sen?? Mietipä itse kun olet kuumeessa ja joku riisuu sut yöllä ja työntää takapuoleen jotain.. Me ollaan annettu Pamol F yöllä nimenomaan siks kun menee maidon seassa pullosta tai mukista eikä edes huomaa. Senkun takasin nukkumaan.
Meillä nestemäisen lääkkeen antaminen on sekä tuolle 10kk vanhalle että äidille hirveää rääkkiä! Paljon helpommin saan sen supon sujautettua kuin taistelen suun kautta annettavan kanssa (kokeiltu Panadol, Pronaxen ja Pamol F), tyttö kun ei lääkettä syö... Lapset ovat niin erilaisia!
Esikoinen saa kipulääkettä tarvitessaan joko Pamol F:n tai Pronaxenia.