Panacod ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.A.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.A.

Vieras
Lääkäri määräsi sitä päivittäiseen migreeniin,kun panadolista ei apua. Nyt luin joltain keskustelupalstalta, että se voi aiheuttaa riippuvuutta syntyvälle lapselle??? :o Onko kellään kokemusta ko. lääkkeestä loppuraskaudessa? Kivut on niin helvetlliset joka päivä migreenissä etten pysty toimimaan mitenkään..

Mullekin määrättiin sitä sirdaludin ja clotamin tilalle aina raskausaikoina. Loppuaika meni järjettömässä päivittäisessä päänsäryssä ja käskivät mun vaan vetää panacodia järjettömiä määriä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mullekin määrättiin sitä sirdaludin ja clotamin tilalle aina raskausaikoina. Loppuaika meni järjettömässä päivittäisessä päänsäryssä ja käskivät mun vaan vetää panacodia järjettömiä määriä.

Tuliko lapselle vierotusoireita lääkkeestä? Alkoi pelottamaan, kun luin että sellasiakin voisi tulla!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuliko lapselle vierotusoireita lääkkeestä? Alkoi pelottamaan, kun luin että sellasiakin voisi tulla!

Ei tullut. Kaikki oli ok.

*Muoks* Ja mähän ens itten kyllä syönyt niitä niin paljon kun kehotettiin, kärvistelin sen v*ttumaisen kivun kanssa. Taisin ottaa pahimpana päivänä 3tabl.
Pääkipu loppui synnytyssaliin. Ruinasin jo käynnistystä rv 40+, koska pääkipu oli alkanut jo rv 38 ja oli päivittäistä. Tyttö syntyi 41+4.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tullut. Kaikki oli ok.

Kiitos tiedosta... arvaa vain pelästyinkö,kun luin!

Yhteistyössä