Pampersille palautetta vaipoista! Missä sen voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
En löytänyt pampersin sivuilta kuin "ota yhteyttä"-linkin, mutta ei sitä kautta mihinkään pääse...
8kk, eli alusta asti, käytetty liberovaippoja, oltu tosi tyytyväisiä, mutta nyt tarjouksen takia ostin kaks pakettia pampersia, ja ihan syvältä ne vaipat!! Pissanhaju puskee nopeasti läpi, iho tulee kosteaksi jo lyhyessä ajassa. Ei voi imukykyisiksi kutsua... Mutta löyttäkö joku jonkun kohdan missä pääsis palautetta antamaan?

sama homma. Pampersit on ihan perseestä,haluaisin kans laittaa palautetta. parin pissan jälkeen puskee läpi vaipasta ja ihan litimärkä koko vaippa...ja ihottuma tulee myös.
Liberoita käytetty kokoajan mut ostin kans kerran jonku tarjouksen ja ajattelin kokeilla,en kokeile enään.

Mä olen laittanut palautetta ihan sähköpostilla. Vastaus tuli nopeasti, ja selvästi ihmisen lähettämä, eikä mikään automaattiviesti. Lähettivät vielä myöhemminkin asiasta tiedotetta kun tuli muutosta.

Mutta toi vaippojen sopiminen on kans tosi yksilöllistä. Meillä Pampersit on pelittäneet aina parhaiten, Liberot taas hankaavat ja tulee peppu punaiseksi, Lidlin vaipat on ihan ok. Ite olen niin laiska etten ole liberolle viitsinyt reklamoida vaikka mielestäni huono onkin. Se olisi eri asia jos hyvä vaippa muutettaisiin selvästi huonommaksi.

Mä en ymmärrä, miten joku kehtaa raklamoida siitä, ettei joku vaippa sovi omalle lapselle...?!? Meillä Pampersit ovat jo alusta asti olleet ne mieluisimmat vaipat, mutta muitakin olen kokeillut. Ei tosiaankaan tulisi mieleenkään reklamoida esim. Liberolle siitä että "teidän vaipat on ihan käppyröitä", Rainbowlle siitä "että teidän vaipoista näkyy pissan keltainen väri inhasti läpi" jne. Jos ette tykkää, älkää ostako, se on niin yksinkertaista. Eri asia olisi, jos paketista puuttuisi vaippoja tai ne olisivat rikki tms.

Yhteistyössä