Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ollut tyytyväinen Pampers-vaippojen imukykyyn?

Meillä testissä Baby Dry ja pieni testaaja 3kk. Olemme olleet tyytyväisiä vaippojen imukykyyn ja raikkauteen. Päivisin vaippoja vaihdellaan aika tiuhaan. Vauva pissaa vähän ja usein, ja aivan jokaista pikkupissaa varten ei uutta vaippaa oteta. Pissa imeytyy hyvin vaippaan ja pintakerros ei muutu kosteaksi. Kakkavaipat vaihdetaan samantien kun huomataan, tuntuu pitävän aika hyvin. Meillä oli tuon rotarokotteen jälkeen pari päivää tosi vetistäkin - tuolloin muutaman kerran nousi vaipasta yli pitkin selkää. Öisin vaippaa vaihdetaan tosiaan vain tarvittaessa ja unista riippuen, ja vaipan imukykyyn olemme olleet tosi tyytyväisiä. Kertaakaan ei ole tullut näillä yli, vaikka aamulla olisikin aika painava ja täysi vaippa.
 
Viimeksi muokattu:
Olen minäkin ollut tyytyväinen active fittien imukykyyn :) Muutamana yönä kun tyttö on illalla juonut paljon, on sänky ollut aamulla märkänä 15 tunnin unien jälkeen, mutta ei vaipalta tuollaista suoritusta voi vaatiakaan. Vaippa on erittäin ohut ja silti todella imukykyinen, niin päivällä kuin yöllä!
 
Viimeksi muokattu:
Testissä Baby Dry nro3 ja olen imukykyyn tyytyväinen. Aamuisin vaippa on tuntunut jo hieman kostealta ja erittäin turpealta, joten olen ottanut tavaksi vaihtaa vaipan sängyllä jossakin kohdin aamuyötä, samalla kun herää ruokailemaan. Mutta läpi ei ole pissoja tullut koskaan.
Kakkaa tulee joka päivä selästä/nivusesta, mutta niin tapahtuu kaikkien vaippamerkkien kanssa. Ilmeisesti poika osaa turauttaa kakat jotenkin niin, että aina tursuaa.
 
J&E
Active fit-vaippojen imukyky on osoittautunut mainioksi - yhtään yli/ohivuotoa ei ole testiaikana tullut vaikka poika (1v8kk) nukkuu läpi yön samassa vaipassa. Iho on kuitenkin pysynyt koko ajan hyvänä ja oletan, että poika heräisi yöllä, jos vaippa tuntuisi epämukavan märältä. Olen siis ollut todella tyytyväinen - ottaen huomioon sen, miten ohut vaippa on. Päiväaikaan vaippoja vaihdetaan tarpeen mukaan; varsinaisesti ei ole muuta eroa päivä- ja yökäytössä kuin se ettei päivällä vaippa ehdi vaihtojen välillä niin paljon "täyttyä" kuin yöaikaan.
 
Olen ollut tyytyväinen imukykyyn. Muita vaippoja testanneenna Pampers on osoittautunut parhaimmaksi. Kyllä joskus saattaa tulla "niskakakkoja" tai tulla pissi yli, mutta harvemmin jos vertaa mitä muiden vaippojen kanssa käynyt. Tämänpä takia erityisesti suosin juuri tätä merkkiä!
 
Ollaan oltu tyytyväisiä vaippojen imukykyyn. Tosin, meillä ei ole ollut ongelmia ohivuotojen kanssa aiemminkaan niinkuin ei Pampers-vaippojenkaan kohdalla. Tyytyväisiä siis ollaan niin päivä- kuin yökäytönkin osalta!
 
Meillä testissä 4 kuukautisella pojalla Baby Dry 3 vaipat ja kahdesti on pisut tulleet yöllä läpi, muutoin vaippa pitänyt. Milo syö öisin monta kertaa ja vaippa on aamuisin aina aivan täynnä. Päivisin vaippa on pitänyt hyvin pissat, eikä ohivuotoja ole ollut lainkaan pissan kanssa! Milo kärsii allergioista ja vatsan ollessa löysällä vaippa ei useinkaan pidä, mutta eipä pidä moni muukaan merkki, tuskin mikään.

Vaippa on ihanan ohuen tuntuinen ja pehmeä, tykkään kovasti!
 
Ollaan tyytyväisiä Baby dryn imukykyyn. 4 kuukautinen nukkuu noin 12 tunnin yöunet ja syö yön aikana monta kertaa. Ihan muutaman kerran on tullut hieman ylitse lakanoille asti, mutta silloin ollaan kyllä syötykin ahkerammin. Puhdas vaippa on ihanan ohut ja kevyt, yön jälkeen se on jotain ihan muuta, ei voi kuin ihmetellä näiden imukykyä!
 
Päivisin imykyky on ollut riittävän hyvä new baby 2-vaipoissa. Öisin taas, kun vaipan vaihtoväli on paljon harvempi kuin päivisin, niin vaippa turpoaa melkoisesti ja housut ovat kosteat. Meidän vauvalla on todella herkkä vatsa ja kakkaa tulee aika paljon niin useimmiten öisin kakka tursuaa ulos reunoista ja sit vaatteet sekä sänky on likaisia. Veikkaan, että pampersin eri mallia kokeilemalla löytyisi meillekin se "täydellinen" vaippa öihin.
 

Yhteistyössä