Pampers Active Fit-vaippa nro. 4+. Onko näissä joku virhe vai mitä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ss

Vieras
Eli nyt ostettu pojalle yövaipoiksi noita Pampersin 4+ vaippoja, koska pissiä tulee yön aikana reilusti ja entiset vaipat rupes fuskaamaan.

Eka vaippapaketti oli ok, imupinta väriltään valkoinen ja imua ylettyi aivan sinne vaipan taaksekin yläosaan asti.

Mutta nyt vaipan imuosa on violetti ja ihankuin se imuosa olisi jäänyt kesken siitä vaipasta. Eli imuosaa on vaan puoliväliin asti!!?? Eihän noita voi käyttää jos isot kakat tulee ja pissit fuskaa heti pois, kun edessä vain sitä imuosaa.

ONKO MUILLA OLLUT VIALLISIA VAIPPOJA??

Meillä active fit -vaippoja kokoa 3 ja pissat joka yö sängyssä pariin kertaan. Uusi paketti, joka avattu pari päivää sitten. Edellisen paketin kanssa ei ollut samaa ongelmaa ja koon puolesta pitäisi mennä vielä. Oonkin miettinyt onko vaipoissa joku vika??

Mutta kun sitä imuosaakaan ei ole taakse asti, kuten muissa vaipoissa tähän asti ollut. Myös nro.4:ssa sama homma. Ihan kuin jäänyt puolitiehen vaipan teko. Mitä hyötyä on vaipasta, joka ei ime pissaa/kakkaa takaa?

Mulla on 2kertaan tullut samanmoinen virhepaketti vastaan, soitin pampersille ja laittoivat sieltä molemmilla kerroilla hyvityksenä tilille 15?. Nykyään ostan pelkkiä Liberoita..

Mulla on pamperseissa imuosan väri vaihdellut valkoisesta semmoiseen turkoosiin, mutta laatu on kuitenkin ollut aina ihan samaa. Yövaipaksi paras on kuitenkin se Baby dry, meillä se oli pitkään ainoa vaippa josta ei pisut tulleet läpi. Tuo poika kun oli varsinainen yöpissijä, eikä itse koskaan herännyt edes siinä vaiheessa kun vaatteet kastui pissasta.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulla on 2kertaan tullut samanmoinen virhepaketti vastaan, soitin pampersille ja laittoivat sieltä molemmilla kerroilla hyvityksenä tilille 15?. Nykyään ostan pelkkiä Liberoita..

Ja meillä siis puuttu takaosasta kokonaan täytteet/imuosa ja tuntukin ihan karheelle se pinta.

Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Ootko kokeillut yhtään vaippaa? Jos kuitenkin toimii normaalisti? Muussa tapauksessa vaan palautetta laittamaan.

Ei toimi, koska ei imua yhtään takaosassa ja kyllä sitä pissiä tulee yön aikana sinne taaksekin. Eli sitä imupintaa ei ole kuin puoliväliin kuin normaalisti on koko vaipan alalta. Eli pelkkä "päällyspaperi" vain lopunosaa vaipasta, pojalla pallien kohdalta. Eli eipä paljoa auta :d

Laitan jo palautetta menemään.

joo kyllä mä vaihdan halvemman merkin takas. reilun vuosikkaan reisien pinta värjäytyy sinisekski ja tulee tarrapinta :o ja niin näkyy alapää taas punottavan.se hajuki on tosi voimakas vai olenko ainoa ?

hölmöö kun ei muuten voi antaa palautetta kun soittamalla.. kyllä mäkin ens viikolla meinasin soittaa ja valittaa noista 2:koon vaipoista kun ovat muuttuneet tollaseks ohkaisiksi.. sit kun on yhdet pissat siinä niin on koko vaippa yhtä huttua.. ärsyttää joka pissan välissä vaihtaa vaippa pieneltä.. ärsyttää mennä herättelemään sitä vaipan vaihdon takia.. ois vaan pitäny ostaa niitä liberoita.. jos sit ei vaippaa vaihda niin on kohta märkänä kaikki kun laskee pintakin kosteutta läpi..

no mä kanssa ihmettelin ku meillä on pampersia se 3 koko,ensinnäkin koko takapuoli on valkoinen,ennen ollu ainakin kuvioita myös takapuolella ja vaippa on jotenkin ohkasempikin,en oo sen tarkemmin tutkinu ja ainakin tähän mennessä on pitäny pojan pissat ja kakat sisällä,tosin vasta pari vaippaa koko paketista käyttäny

Ja meillä siis puuttu takaosasta kokonaan täytteet/imuosa ja tuntukin ihan karheelle se pinta.

Ne active fitit on nykyään ihan p*skoja. Ne vähensi niistä imua.

Yhteistyössä