P
Pätkäduunari
Vieras
Huh huh. Sainpas sitten lopultakin duunia. Oon 38-vuotias nainen ja mulla on kaksi lasta. Mulla on akateeminen loppututkinto, mutta en ole koskaan tehnyt koulutustani (edes lähes) vastaavia duuneja. Oon ollut valmistumisen jälkeen kotiäiti ja pätkäduunari. Nuorena kyllä painoin duunia kaikki lomat ja vähän päällekkin.
Kolme vuotta sitten päätin alottaa projektin työelämään palaamiseksi. Tein pätkäduuneja siellä täällä, pääosin taas kaikkea muuta kuin oman alan hommia. Ajattelin, että taitaapa olla vaan haitallista tuo työkokemus, että kohta karkaa täysin oman alan hommat. Mutta nyt sitten natsasi. Firma on pieni ja palkka ei oo erikoinen, mutta tärkeintä on päästä työn syrjään kiinni...
Mimmosia vaikeuksia teillä on ollut palata työelämään?
Kolme vuotta sitten päätin alottaa projektin työelämään palaamiseksi. Tein pätkäduuneja siellä täällä, pääosin taas kaikkea muuta kuin oman alan hommia. Ajattelin, että taitaapa olla vaan haitallista tuo työkokemus, että kohta karkaa täysin oman alan hommat. Mutta nyt sitten natsasi. Firma on pieni ja palkka ei oo erikoinen, mutta tärkeintä on päästä työn syrjään kiinni...
Mimmosia vaikeuksia teillä on ollut palata työelämään?