Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Minäpäs nyt aloittelen tässä syyskaudelle uuden pinon kun alkoi edellisellä olemaan pituutta ihan riittämiin. Ja jospa myöskin ed. pinon lopun huono onni katkeaisi tähän pinovaihdokseen?!

Joten kaikki jotka palailee hoitopaikoille kakkosta tai kolmosta tai muuta tekemään, tervetuloa tänne kirjottelemaan ja jännittämään! Toivottavasti visiittinne ei kauaa kestä!

Mulla siis alkoi se kierto, mihin "luomu-passia" yritetään. Ja tämähän on ja tulee olemaan keväisen icsin eka ja vika pas, pakkasessa kaksi jonkunlaatuista huurunenää. Luottavaisin mielin silti etiäpäin, koska näistä passeista on ennenkin onnistuttu! :whistle: (toisin kuin tuoresiirroista)

Ja vielä taustaa sen verta että kaksi tuloksekasta passia vilistää jaloissa (molemmat "omista hoidoistaan"), ja nyt keväällä tehtiin icsi lyhyellä kaavalla.

Pistetääs siis (plussa)tuulemaan!!
 
Heissan,
tääkin ilmottautuu plussatuulien vietäväksi! Meillä alkaa 4.IVF elokuussa. Oli tarkoitus aloittaa piikittely jo tässä kuussa mutta tottahantoki tuli yllätyslyhyt kierto, vain 23 päivää ja klinikka on tietty kiinni :(. Pyh ja pah. Nyt sitten odotellaan elokuuta.
Uudella lääkkeellä lähdetään kokeilemaan, sellainen kuin Pergoveris, onko tuttu? Ruinasin myös kortisonin mukaan, vaikkei siitä muka mitään näyttöä puoleen tai toiseen ole, muttei haittaakaan, kokeillaan siis. Aiemmat kerrat on menty puregonilla, muniksia on tullut hyvin, ovat hedelmöittyneet hyvin mutta jakautumisvaiheessa on tullut fragmentaatiota niin paljon ettei pakastettavaa ole juuri jäänyt, vaikkakin yksi hyvä joka kiinnittyisi tiukasti riittäisi oikein hyvin :).

Vaustille peukut pystyyn passiin, meilläkin onnistuneessa passissa siirrettiin kaksi, joista toinen selvisi loppuun saakka, tuloksena pian 2v. ihana herra hurmuri!

Krisseli
 
Mä oon mukana! Elokuussa tehdään 6. icsi hoito. Meidän 5. punktio (icsi) toi meille ihanan pojan. Ennen sitä siis neljä mönkään mennyttä punktiota ilman tulosta. Pakkasessa ei mitään, joten tuoresiirrosta toivotaan tulosta.
Palataan myöhemmin! :)
 
Heippa vaan Krisseli ja Anskubansku, vaikkakin harmihan se on että täällä edelleen ollaan... :)

Meillä piti tämän kierroksen olla varma "päästään passiin", mutta niin vaan tuli mutkia matkaan... Alkaa ärsyttämään jo. Tänään kuulin et Felicitas alkaakin tekemään toimenpiteitä vasta 3.8. kun luulin et ne alkaa 1.8. niin nyt on sit taas tuurista kiinni minä päivänä ovisplussa tulee ja mahdollisuudet ehkä fifty-fifty et meniskö pas just tuolle 3.8. tai sit missataan jos plussa tuleekin päivää aiemmin. DAMN. Kierrot vaihdelleet just sen 2-3pv että ei voi tietää vasta kun kuun lopussa. Kyl mä varasin kontrolliultran et on ees se 50% mahdollisuus päästä puuhiin.

No mut, onhan tähän jo melkein tottunut et ihan kaikkea ei voi itse päättää. :D

Aurinkoista kesänjatkoa kuitenkin kaikille! Nautitaan nyt ja huolehditaan sit myöhemmin jos aihetta on!
 
Heippa kaverit! Ei varmaan kukaan toivois olevansa täällä, mut nythän me tsempataan kunnon plussaketju, eiks joo :D

Negan harmittelu meni onneks nopsaan ohi ja luultavasti elokuussa yritetään viimeinen pakkastyyppi siirtää. Alkiohan sulatettiin viimeksi toisen kanssa ja sitä viljeltiin lisää. 5pv iässä sai luokituksen 4BB. Toivottavasti selviää uudesta sulatuksesta :whistle: Jos siirto ei onnistu tai tulee nega, niin varmaan menee lähemmäs joulua, että pääsee uuteen ivf:ään.

Taustana sen verran, että meillä on 1v poika 1.ivf:n tuoresiirrosta, kesäkuussa tehtiin 1. pas ja nyt tulossa 2. pas.

Palaan lähempänä taas :wave:
 
Huomenta kaikille!

Sekä suuret, lämpimät halaukset pettymyksiä kokeneille :hug:

Mullahan loppui raskausoireet (pahoinvointi, muuta ei ole ollut) ja löin heti hanskat tiskiin. No, pahoinvointi palasti ja toiveet ennen ultraaa nousivat. Mutta sitten alkoi isompi ja välillä pienempi vuoto. Taas romahdettiin...

Ultrassa kävin 12.7. ja sieltä löytyi KAKSI PIENTÄ IHMISEN ALKUA!!! Viikot 6+5 ja 6+3. Mä olin ja olen shokissa. :heart::heart:

Vuodosta eivät osanneet sanoa, mutta sain uuden ultran siitä johtuen 2 vkon päähän. Nyt on myös kerran vuotanut enemmän joten varovaisin mielin mennään.

-Sarina ja pikkuiset
 
Tervehdys. :wave: Mahtuisiko porukoihin yksi Melooni?

Tänään tehtiin vihdoin päätös ryhtyä tositoimiin ja palata hoitohommiin. Ensimmäistä lasta tehtiin ensin ilman apua puolisentoista vuotta ja sitten OI:lla toiset puolisentoista, kun etsittiin toimivia hormoneita. Nyt esikoinen on täyttänyt neljä ja mulla tuli mitta täyteen teeskentelyä, ettenkö muka stressaisi, yrittäisi ja kuumeilisi, koska ei olla hoidoissa... :whistle: Miehen kanssa käydyn nasevan keskustelun jälkeen (MM: "Mä mietin, että mites ois?" mies: "Sopii." MM: "Selvä.") laitoin meidän hoitavalle lekurille sähköpostia ja nyt katsotaan, alkaisiko pistoshoidot heti tänään alkavan terokuurin jälkeen. Todennäköisesti mennään yhdistelmällä puregon+pregnyl+lugesteron, jos vanhat ja hyväksi havaitut keinot käytetään.

Olen aikaisemmin hengaillut tuolla vauvakuumepuolella, mutta siellä on niin hektinen plussameininki, etten taida haluta nyt altistua sille ja kohottaa toiveitani turhan korkealleheti alkuun.

Perustietoina vielä: olen 33-vuotias huhtikuussa 4 täyttäneen tytön äiti. Asumme maalla mieheni, koiran, kissan ja lammaslauman kanssa. Hoitojen ohella opiskelen, harrastan ja suunnittelen talonrakentamista (mikä toivottavasti lykkääntyy vuodella olosuhteen vuoksi... :saint:)
 
Vautsi vau Sarina! Onnea ihan tosi tosi paljon. Ja tsemppiä sulle ja pikkuisille. Ihanaa :)

Ja terve taas vanhat ja uudet yrittäjät, piinailijat ja odottelijat!

Mukana ollaan tässäkin ketjussa. Pakkasessa tosiaan on kaksi jonkinmoista alkiota ja ne siirrettään sitten, kun klinikan kesätauko päättyy ja ovis tulla tupsahtaa sopivaan saumaan. Vaikka viime kerralla, kun oli pakkasessa alkiota (muistaakseni kaikkiaan neljä), niin eihän ne jatkaneet kasvuaan sulatuksen jälkeen lainkaan, eikä siirtoon sitten päästykään. Mutta katsellaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Ja taustasta sen verran, että meillä 1. ifv:n tuoresiirrosta pian 2 v. poika. Helmikuussa 2. ivf nega, pas meni mönkään huhtikuussa, kesäkuussa 3. ifv:n tuoresiirrosta plus joka kesken (oliskohan ollut 5+0). Mulla taustalla endo, miehellä kivessyöpähoitojen jäljiltä alentuneet siittiöt.
 
Huippua Sarina, ONNEKSI OLKOON!!! Mä jo pienen hetken ajattelin että et kai sinäkin joudu ikäviä uutisia kertomaan, mutta sun uutisethan olikin sitten oikein kaksinkertaisen mahtavat! Huijui.... :) Aikas jänskää!! Tsemppiä kovasti tulevaan!

Meloonille tervetuloa joukkoon ja Vuokollekin vilkutukset!

Sarinan uutiset olikin nyt hyvä startti tähän "syyskauteen", toivottavasti jatkuu samaa rataa! (=kaikille kaksoset...)
 
Sarina: Onnea tuplasti :heart: Kaksosraskaudessa noi vuodot on vielä paljon yleisempiä kuin yksöisraskaudessa. Mulla oli kanssa hieman vuotoa ja kävinkin rv 9+jotain extraultrassa jossa kaikki oli hyvin.

Suosittelen lämpimästi kirjutumista monikko-onnea sivustolle mikä on suljettu keskustelupalsta monikkoperheille. Sieltä löytyy ihan älyttömästi tietoa ja vertaistukea. Tässä linkki jos innostut Monikko-Onnea :: P
 
:wave: Täällä ollaan !!

Oon taustalla ollut sen meidän viime pas:in. Oli kyllä toi edellisen ketjun kohtalo niin paska keskenmenoineen ja negoineen et hus tiehensä ne tuulet nyt vaan plussaa tulemaan koko sakille :D

Ens menkoista sit taas pas:iin tai kierrosta what everöö yks alkio pakkases et se lisää jännitystä et selviääkö sulatuksesta jos ei selviä se on taks jonoon ja uutta icsi odottelemaan PLaaah.

T: Leppis palailaan....
 
Hellou!

Liitynpä minäkin nyt tänne sivustolle ja tähän ketjuun :)

Taustaa:
Lasta alettiin toivoa ja tehdäkin syksyllä 2001. Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen gyneni ehdotti tutkimuksiin lähtemistä ja ne käynnistyivät joulun alla vuonna 2002 simppatestillä. Syy lapsettomuuteen selvisikin sitten heti siitä, eli siittiöitä näytteestä löytyi 12 kpl:tta! Järkytys oli kamala, varsinkin miehelle. Ja oli se kyllä minullekin, ei ollut käynyt mielen vieressäkään, että näin voisi olla. Tehtiin sitten erilaisia kokeita, mutta syytä vähäiseen tuotantoon ei ole edelleenkään löytynyt. Siitä sitten lähdettiin heti suoraan ICSI:llä etenemään. toukokuussa 2003 näytteestä ei löytynyt enää yhtään siittiötä, joten punktiopäivänä turvauduttiin sitten kivesbiopsiaan ja saatiin kuin saatiinkin toisesta kiveksestä tarvittavat 11 siittiötä. Hoito onnistui ja niimpä tammikuussa 2004 syntyi terve ja ihana, nyt 7v. tyttö.

Syksyllä 2007 tehtiin sitten pas, josta nega. Enempää ei ollut pakkasessa. Helmikuussa 2008 tehtiin kivesbiopsia, toiveena, että löydetyt siittiöt pakastetaan, jonka jälkeen sitten aloitan hormoonit uutta icsiä varten. Tulos biopsiasta oli kuitenkin pyöreä nolla ja lääkäri sanoi, että se on sitten tässä tämä teidän lapsenteko. Sulatteluun meni paljon aikaa, mutta ehdin jo "tottua" ajatukseen yhdestä lapsesta. Mainittakoon, että luovutetut siittiöt, sijaisvanhemmus tai adoptio ei ole meidän kohdalla ollut ajatuksissa ollenkaan.
Toukokuussa 2010 "eksyin" lapsettomuspalstoille, jossa joku puhui kivesleikkauksesta Turussa. Lähdin meidän hoitopaikasta asiaa selvittelemään, ja joulukuussa 2010 löysimme itsemme TYKS:stä, jossa miehelle tehdyn leikkauksen tuloksena löytyi 7 olkea eläviä, liikkuvia siittiöitä. Ne pakastettiin ja lähetettiin kotipaikkakunnalle, jossa tehtiin icsi pitkällä kaavalla huhtikuussa 2011. Ja voi sitä riemua, kun siitä plussasin pääsiäisviikolla! :) Ihan mieletön tunne, niin kuin meistä varmasti jokainen sen tietää :) Sitä iloa ei kuitenkaan kestänyt kauaa, vaan sain varhaisen keskenmenon rv 5+6. Pakasteeseen ei jäänyt tuosta hoidosta mitään, joten nyt uusi rumba on alkamassa alusta lokakuussa (julkisella ollaan).
Toiveet onnistumisesta eivät ole korkealla, ja uusi keskenmeno pelottaa kamalasti.

Että tämmösiä meillä :)

Voimia ja Onnea kaikille tuleviin ja meneillään oleviin hoitoihin!!
 
Terve vaan kaikki! Mua sapettaa nyt niin kympillä ettei tosikaan, ja jätän kommentoinnitkin seuraavaan kertaan. Tänään näytää sille että ovisplussa tulee huomenna, ja se tarkoittaa passin ohimenoa. TAAS. Taidan heittää toiveet ja periaatteet mereen ja soittaa klinikalle että ens kiertoon halua lääkkeellisen passin. Pääsis ees siirtoon!
Parempaa onnea muille...
 
Pikapikaa taas, olipas jännä eilinen mutta niin vaan pysyi oma ovisviiva haaleampana ja tänään testasin siis ovisplussan. Maanantaina soitto klinikalle ja keskiviikkona pitäis olla siirto! Jos kahdesta jotain siirrettävää sulatuksen jälkeen on.
Sitte lisää viimeistään!
Uusille tervetuloa!
Molli, mites sulla nyt menee jatko??
 
Kiitos kysymästä vausti.

Meillä kävi niin, että lääkäri olikin lomalla (mokoma vastasi sähköpostiinsa, vaikkei ollut töissä). Sitä ajanvarausta soittaessani sainkin luuriin pelkän vastaajaviestin. Koko lafka on kiinni tuonne ensi viikolle. Hetken mietin vaihtoehtoa, että olisi menty nollaultraan johonkin toiselle lääkärille, mutta totesin olevan helpompaa jaa vähäsäätöisempää, jos odotetaan vaan kärsivällisesti ensi kiertoon. Eli nyt mennään vielä tämä kierto ilman muita lääkkeitä kuin terot loppuun vuodon saamiseksi ja otetaan uudestaan sitten syyskuussa.

Lähetin pahoittelut lääkärille perään, kun häiriköin sitä kesälomalla.
 
Harmi Molli, että nollaultra siirtyy ensi kiertoon. Tsemppiä sulle!

Mites vausti, jokos pääset siirtoon? Paljon onnea sulatukseen ja siirtoon. Peukut on pystyssä.

Tervetuloa mukaan Vieno02! Teillä on ollut pitkä tie kuljettavanne.

Mulla oli tänään lekuri. Olin siis silloin plussan saadessani varannut ultra-ajan, jonka käytin nyt siihen, että suunniteltiin tulevaa ja katsottiin, että kaikki ok. Kohtu oli tosiaan tyhjentynyt silloin vuodon alettua 6.7. ja sen jälkeen on ollut ovis normaalisti ja limakalvokin oli nyt 8,5 mm. Näyttäisi siis siltä, että kierto on ihan normaali ja nyt odotellaan vuotoa alkavaksi. Kierron pv 12 menen ultraan ja suunnitelmissa on tehdä pas omaan kiertoon. Pakkasessa on kaksi ihan kelpoa alkiota odottelemassa sulatuskoitosta ja siirtoa.

Nyt nukkumaan. Olen nukkunut pari yötä tosi huonosti. Kissaa ei ole näkynyt perjantaiaamun jälkeen ja olen huolestunut, että sille on käynyt ikävästi. On se kerran ollut kolme päivää poissa, mutta muuten on kesälläkin näyttäytynyt kerran päivässä ja tuonut näytille myyrän tai hiireen. Talvellahan katti ei tee muuta kun kehrää vieressä, nukkuu, syö sekä käy mun ja koiran kanssa pari kertaa päivässä pienellä lenkillä. Huoh. Ihana kissa, tuli meille alkuvuodesta 2009, silloin, kun olin 7-8. raskausviikolla ja alkoi iltapäiväpahoinvointi. Kissanpenulla oli tapana maata mun mahalla, kun makasin sohvalla ja voin pahoin.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi neidit ja rouvat, mutta en pystynyt antamaan ihan parasta alotusta tähän tämän syssyn ketjuun...: me ei päästy siirtoon lainkaan!!! Kumpikaan alkioista ei selvinnyt. Mä en osaa olla asiasta edes kovin surullinen, vaan päällimmäisin tunne on v****us että ronkittavaks joutuu taas. Meidän historiassa ekan/ainoa oljen alkiot on aina selvinny ja molemmista lähteny raskaudet käyntiin (sen lisäks on ekas hoidos ollu rupualkioita mitkä suli muttei jatkanu kasvuaan, ne kuitenkin siirrettiin, joskin ilman tulosta) joten minähän paukuttelin täälläkin jo henkseleitä että kyllä se tästä taas lähtee. Näköjään kaikkee uuttakin voi vielä kokea. Huoh.
Ei auta itkut markkinoilla ja eikun nokka kohti uutta hoitoa.
Kukas on seuraavana?? Paineet kasvaa... :)
Tsemppiä ja parempaa onnea teille muille!!!
 
Uusille kamuille tervehdys!

Sarinalle vielä onnea :heart:

Molli, harmi kun ultra siirtyy. Pöh!

vausti jopas on nyt huonoa onnea teillä :hug: :( Harmittaa teidän puolesta! Ja samalla pelottaa, että itselle käy sama. Mua pelottaa uusi ivf, kun sain ekassa aikas pahan hyperin...
Milloin teillä on uusi hoito suunnitteilla?

Mä eilen puhuin lääkärin kanssa puhelimessa, kun halusin kysellä seuraavan pas:in lääkitylsistä. Kiinnosti onko jotain kiinnittymistä parantavaa lääkettä. Lääkärini mukaan ei ole. Kyselin kortisonista, mutta hänen mukaan ei ole mun tapauksessa tarpeen, kun ei epäillä kohdun hylkivän alkiota. Nyt sit saan itse päättää haluanko lääkkeellisen vai luomu pas:in. Kertokaa te kokemuksia/mielipiteitä!! En osaa itse järkeillä asiaa :ashamed: Mulla kierto vaihelee 28-33 välillä, joten ovis voi pahasti mennä viikonloppuun tai sit sitä ei tule lainkaan :headwall: Lääkkeellisessä ei ole tätä ongelmaa.
Lääkärin mukaan onnistumisprosestit lääke ja luomu siirroissa on samat. Mutta jostain oon joskus lukenut, että luomussa olis paremmat? Ootteko kuulleet vastaavaa??

No, jokatapauksessa odottelen menkkojen alkavan viimeistään ens ma ja sit lähtee viimeinen pas-kierto käyntiin :eek:. Jos nyt ei nappaa, niin joudumme sitten uuteen ivf:ään loppuvuodesta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!täällä myös yksi tuleva PAS:lainen :) meillä viime vuoden lopusta syntynyt icsi poika ( heti ekalla yrittämällä tärppäsi )ja nyt olisi jo toinen haaveissa mahdollisemman pienellä ikäerolla :) sunnuntaina pitäisi alkaa tikuttelemaan ovista eli meilläkin mennään luomukierrolla :) tällä ekalla tikkuttelulla oikeastaan katsotaan kuinka tuo ovis osuu kun mulla on aika tarkka tuo kierto eli jos sattuu siirto viikonlopulle niin joudutaan ehkä sitten turvautumaan lääkkeelliseen kiertoon...mikä ei kyllä houkuttelisi yhtään :(
vervelle mulle lääkäri sanoi että luomukierto on aina luomukierto :) eli hänen mielestä parempi,mutta sanoi että toisaalta taas lääkkeellisessä pystyy pelaamaan mutta ei sanonut sitä huonoksi vaan kun että hormooneja pitää käyttää kauan...

itse en ota paineita tai stressiä pas:ista jos ei tärppää niin ei tärppää mutta ne huurunenät käytetään sieltä pois...ollaan päätetty että jos ei niillä tule toista niin toiseen icsiin ei ruveta vaan sitten me ollaan erittäin tyytyväisiä tähän yhteen rakkaaseen poikaan :)

itseä kyllä alkas jännittämään nyt ihan pirusti :D saa nähdä kuinka käy....

tsemppiä kaikille :)

RP
 
Nyt on eilinen asia märehditty ja nokka käännetty kohti uutta lyhyttä hoitoa mikä alkaakin heti ensi viikolla. On se tämä kehitys ihmeellistä ja parhaimmillaan pääsee jopa kahdessa peräkkäisessä kierrossa tekemään lasta...

verve, mulla on kokemusta ainoastaan oman kierron passeista (nyt yht. 5) ja tosiaan kaks lasta niistä saatu. Mulla on kierto aina heitellyt muutamalla päivällä, ja ovis on tullut aina myöhään, kp16-19. Se ei ole kuitenkaan asiaa haitannut muuten kuin noilla viikonloppuosumisilla, hutikiertoja tullut ehkä samat 5 mitä onnistuneitakin. Niinku aiemmin asiasta kirjotinkin, niin mä en kyllä ihan vähällä suostuisi lääkkeelliseen passiin koska oma kierto toimii. En osaa selittää enempää... Se ehkä vielä että mä en pidä hormoneista yhtään, tulen helpolla "hulluksi". Vaikka ei taida nämä pas-hormonit mitään oireita tehdäkään? Sanoinko muuten siitä että mun lääkäri kerran sanoi että on tehty tutkimuksia ja lääkkeellisellä passilla saatais onnistumisprosenttia paremmaks vetämällä oma hormonitoiminta nollille ennen varsinaisia pas-hormoneja, eli synarelat käyttöön niinku pitkän kaavan ivf:ssä. Kuulostaa musta aika hurjan rankalle ollakseen pas...

Joko Vuokon kissa on tullut takaisin? Ymmärrän huolesi kissa-ihmisenä... Mä olen nyt ihan ihmeissäni vaikka kissa lähti vaan kesälomalle mummolaan!

Vienolle ja RP:lle tervetuloa! Meillä on Vieno vähän sama tuo miehen tilanne kuin teillä oli alussa. Joka hoidossa on löytynyt just ja just tarvittavat siittiöt, eikä syy ole meilläkään tiedossa. Onneksi en ole tuota tiennyt/ajatellut että ne vois "hävitä" kokonaan... Kivaa että sä kuitenkin löysit tuollaisen leikkausvaihtoehdon millä pystyitte jatkamaan yritystä! Mites RP onko teillä paljonkin huuruneniä pakkasessa, ts moneen passiin?

Mites Krisseli ja Anskubansku, Leppis ja muut, missä vaiheessa elokuuta hoidot alkaa?

Kirjotelkaahan taas kaikki niin ei mene mun yksinhöpinöiks!
 
Heippa!

vausti meillä on vain kolme huurunenää :) niillä pitäisi pärjätä siis...eli ekassa oljessa kaksi solua ja toisessa oljessa meillä on blasto...eli jos nyt ovistikkuun tulee plussa tiistaina niin soluja ei siirretä koska se menisi viikonlopulle vaan sitten maanantaina siirrettäisiin blasto jos sulatuksesta selviää siis :) eli me pystytään hieman pelaamaan kun solut 3päivän ikäiset ja blasto 6 päivää :) mutta katsotaan nyt kuinka käy :) toivottavasti hyvin ja bongaan oviksen vasta keskiviikkona niin saadaan valita kumpiko olki käytetään :) mua kans hirvittää jos joudun lääkkeelliseen kiertoon :D musta tulee oikein hormoonihirviö :D

RP
 
Juhuu täällä ollaan :D

Vausti olikin kaipaillut kiva kun joku muistaa :hug: Tosin varmaan ollaan samaa mieltä, et oltais mielummin muilla palstoilla jo.

Täällä odotellaan menkkoja ja sit alan popsimaan zumeja turpaan ja sit parin viikon kuluttua siirtoon jos ja kun huurunenä selviää sulatuksesta. Menkkojen pitäis alkaa ens viikon loppu puolella.

Just taas tajusin et jos ei olis mennyt tammikuussa kesken niin pian olis laskettuaika voi perse!! Ei parane miettiä ei!!

Vausti: Tsemppiä uuteen hoitoon saas nähdä tuunko perässä tosin me joudutaan jonoon kökkimään ja odottamaan icsi:tä. Toivottavasti hoito onnistuu kun tanssi :D
VerveSamassa jamassa ollaan jos tästä ei napaa niin sit uus hoito. Et sovitaan et et natsaa!!! Siis plussaa :D
Vuokko-75: Toivottavasti kissa löytää takas kotiin :D Mä just odotan innoissani ensi viikkoa kun saan uuden pupun edellinen kuoli vuosi sitten. Toi mun kani oli niin mun tuki ja turva hoidoissa kun sain ekan keskenmenon niin kani oli 3 päivää mun vieressä ja nuoli kyyneleet pois oi ihan itku tulee kun on rakasta niin ikävä.
Vieno ja rouvapapunen toivottavasti visiitti palstalle jää lyhyeksi, mutta tervetuloa :D
MolliTsemppiä odotteluun toi odottelu on aina niin ärsyttävää siis ainkin musta kai mä oon niin kärsimätön :D

T: Leppis
 
Kiitoksia myötäelämisestä myös kissa-asiassa ;) Kissa palasi kotiin viiden päivän (tai mun laskujen mukaan kuuden pv:n mutta meidän remonttimies oli mielestään nähnyt katin vielä päivää myöhemmin) poissaolon jälkeen. Tulla mourusi moikkaamaan mua ja poikaa pihaleikkeihin ja kerjäsi sitten sisälle syömään. Nyt on sitten nukkunut päivät sisällä ja illalla lähtenyt pihalle metsästyspuuhiin. Taitaa taas pyöriä ihan näissä omissa nurkissa, kun aamulla jo odottelee oven pielessä sisälle pääsyä.

Meitä on nyt jo reipas porukka odottelemassa kierron alkua tai ovisplussaa. Toivottavasti seuraavaa kiertoa ja ovista ei tarvitsekaan odotella, vaan voidaan siirtyä toisille palstoille miettimään raskausoireita :D Tsemppiä naiset!!
 
Heissan, mukavasti kertynyt porukkaa, vaikkei kenenkään meidän täällä toivoisi tietenkään olevan! Jokatapauksessa on kyllä terapeuttista lukea muiden samassa tilanteessa olevien ajatuksia ja kokemuksia ja myötäelää virtuaalisesti mukana, parasta vertaistukea ikinä!

Vaustin kanssa taidetaan mennä aika samoissa, tänään alkoi menkat ja maanantaina kp 3 alkaa pistely, Pergoveriksella...onkin sellanen oikeella piikillä pistettävä ja ampullissa sekotettava : /.

Pas asiaa...kolme passia luomukiertoon tehty, kahden alkion siirrosta lähti pian 2v. täyttävä ihana poika =). Itsellä jotenkin semmonen tunne, että jos oma kierto toimii eikä lääkkeelliseen passiin ole syytä niin kyllä minä luomuna lähtisin, helppoa kuin heinänteko ;). Mutta...näissäkin asioissa kannattaa luottaa omaan mutu tuntumaan...

Mutta nyt tää lähtis viemään lapset mummolle ja sitten asuntomessuille sadepäivää viettämään.
 

Yhteistyössä