Palstatohtorit! Miksi toisen silmän alaluomi nykii? Jatkunut jo VUODEN ja tapahtuu päivittäin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vrs

Vieras
Karsastan oikealla silmällä, en pahasti, mutta tarvitsen lukulasit. Nyt saman silmän alaluomi on nykinyt varmaan jo vuoden. Nykiminen muistuttaa elohiirtä, mutta suunta on silmän ulkokulmaan päin ja liike tavallaan krampinomainen. Nykiminen kestää alle 10 sekunttia, mutta toistuu joka tai jokatoinen minuutti, oli silmä auki tai kiinni.

Kuulostaa varmaan todella typerältä, mutta tämä on ÄRSYTTÄVÄÄ! Kellään mitään ideaa, mikä voisi olla kyseessä?

Muuta ei tule mieleen kuin se elohiiri,mulla joskus se vaivaa viikonkin joka päivä mutta jos tuo vuoden on jo jatkunut mun mielestä siitä kannattaisi jutella lääkärin kanssa että mistä voi johtua.

[QUOTE="mä";24493612]magnesiumin puute melko varmasti!! haeppa apteekista tai luontaistuotekaupasta ja kokeile!! :)[/QUOTE]

No tuo ainakin olisi helppo kokeilla, hyvä vinkki. :)

[QUOTE="akka";24493528]Muuta ei tule mieleen kuin se elohiiri,mulla joskus se vaivaa viikonkin joka päivä mutta jos tuo vuoden on jo jatkunut mun mielestä siitä kannattaisi jutella lääkärin kanssa että mistä voi johtua.[/QUOTE]

Mmm... Kokeilen tuota magnesiumia ihan ensin, mutta kai se sitten jossain vaiheessa on lääkäriin mentävä, ellei helpota. Tuntuu vaan niin hassulta "Joo hei herrarouva Lääkäri, silmä nykii." :D

Mulla oli sama juttu koko kevään ja kesän puoleen väliin. Ei nyt sentään vuotta mut muuten ihan prikulleen samat oireet. En käytä kyllä laseja. Ja nimen omaan tuntui ei joka toinen tai joka minuutti. Mulla on ollut hirvee stressi koko kevään ja alku kesän, hirveesti tekemättömiä asioita. Mietin tyyliin joka toinen tunti mitä kaikkee mulla on tekemättä ja hoitamatta. Mut sit kun sain hommat hoidettua ja stressi helpotti huomasin myös "elohiiren" kadonneen.
Eli oisko sulla jotain ylimäärästä stressiä tai asioita jotka painaa mieltä tosi paljon?

Mulla oli sama juttu koko kevään ja kesän puoleen väliin. Ei nyt sentään vuotta mut muuten ihan prikulleen samat oireet. En käytä kyllä laseja. Ja nimen omaan tuntui ei joka toinen tai joka minuutti. Mulla on ollut hirvee stressi koko kevään ja alku kesän, hirveesti tekemättömiä asioita. Mietin tyyliin joka toinen tunti mitä kaikkee mulla on tekemättä ja hoitamatta. Mut sit kun sain hommat hoidettua ja stressi helpotti huomasin myös "elohiiren" kadonneen.
Eli oisko sulla jotain ylimäärästä stressiä tai asioita jotka painaa mieltä tosi paljon?

Njaa... Joo a ei. Nyt kyllä jokusen kuukauden ajan on lähinnä tuntunut, että elämä saattaisi olla helpottamaan päin...

Yhteistyössä