palstatohtorit, diagnoosia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nokkonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nokkonen"

Vieras
oikean kämmenen sivu kutisee järjettömästi. samoin pari sormea rystysten kohdalta mutta pahin kutina on tuossa käden sivussa. kuumottaa & kihelmöi & KUTITTAA ihan kamalasti, mitään ei kuitenkaan näy paitsi tietysti se punotus kun raavin.... en ole raskaana, atopia on mutta kuten sanoin ihossa ei näy mitään.
alkoi toissapäivänä, ei aita kortisonivoide eikä tavallinen perusvoide. eikä myöskään hictec

niin ja soitin terveyskeskukseen, en saanut aikaa tälle päivälle eikä hoitajan mukaan tarvitse edes tulla kun ei kuulemma kuulosta syyhylle tai rokolle. rasvaa & tarkkailua

Mulla on samaa vaivaa ja oon huomannu yhdistää tuon käden kutinan hartiajumii. Hankalaa selittää, mut mulla ainaki jos hartiat on riittävän jumissa ni se vaikuttaa sormiin asti ja silloi myös kämmenselät, rystyset yms kutiaa iha saakeristi.
Myös työssäni joudun paljon käyttämään käsidesiä joka kuivattaa ihoa myös reippaasti ja pakkanen ja kuivat ilmat pahentaa kutinaa entisestään.
Mut en usko sem olevan mitään vakavaa. Seuraile tosiaan rauhassa sitä kutinaa ja jos alkaa ihoon tulemaan jotain näkyvää niin sitten lääkäriin muutoin ei huolta.

Yhteistyössä