palstasta ja ilkeilystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anniina

Vieras
Täällä paljon pyörineenä olen pistänyt merkille joittenkin ilkeilyn ja ilkeät kommentit.Kun täällä purkaa tuntojaan ja pahaa oloaan on aina jonkun pakko heittää joku ilkeä kommentti joka varmasti pahoittaa mieltä vielä enemmän.

Eihän toki pitäisi jonkun kommenteista mieltään pahoittaa mutta kyllähän se toki loukkaa.

Mikä ihme siinä on että on pakko olla ilkeä ja ajattelematon?onhan myös sellasia alotuksia jotka provosoivat ilkeilemään mutta onko kovin vaikeaa antaa myötätuntua sitä tarvitsevalle on sitten kyse mistä asiasta tahansa?

saman mäkin olen huomannut kun itsellä on ollut useita aloituksia niin aina on joku ilkeä huomautus joukossa ja silloin tekisi mieli lähteä lätkimään palstalta mutta silloin myös antaisi periksi näille ilkeille jotka eivät osaa muuta kuin pahoittaa ihmisten mieliä niin olen päättänyt pysyä palstalla jopa heidän kiusakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Tuo on kyllä ihan totta, varsinkin yhteen aikaan tuntui että mitä tahansa itse kirjoitti niin tietyt nikit irvaili. Mutta sepä on heidän mielensä köyhyyttä eikä minun.

I know what do u mean :xmas: I dont give a shit :xmas: :whistle: *muisk*

Musta paras tähän astisista täällä kokemistani jutuista oli tuo tämän päivän Chokolaadin kosmetiikka-ketju, jossa joku suuttui mulle oman tekstini lainaamisesta ja muokkauksesta. :D Sain siis sen takia kuulla olevani yh, läski, meikkaamaton, jolla ei käy flaksi ...ja vaik mitä muuta. :D Siis en kirjoitukseni takia (ei siis tekstisisällön), vaan sen takia, kun lisäsin omaan tekstiini lähetyksen jälkeen virkkeen. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
saman mäkin olen huomannut kun itsellä on ollut useita aloituksia niin aina on joku ilkeä huomautus joukossa ja silloin tekisi mieli lähteä lätkimään palstalta mutta silloin myös antaisi periksi näille ilkeille jotka eivät osaa muuta kuin pahoittaa ihmisten mieliä niin olen päättänyt pysyä palstalla jopa heidän kiusakseen.

samoja mietteitä täälläkin.Ei kyllä pitäisi antaa ilkeiden kommenttejen pahoittaa mieltään mutta kyllä se sattuu :/

Kiusallakin pysytään palstalla kuitenkin :)

Kyllä minuakin ihmetyttää täällä palstalla ilkeily! Mutta niitä on vaikea ottaa henkilökohtaisesti kun kyseessä ovat aivan tuntemattomat ihmiset.. :/ Jotkut purkavat pahaa oloaan täällä...
Mutta "elävässä elämässä" naamatusten asia on sitten toinen.. :( Minä en sitten millään jaksa ymmärtää ihmisiä joilla on tarve jatkuvasti kiukutella ja naljailla toisille. Ja käsittämätöntä tämä on myös työpaikalla.. Täytyy olla omassa elämässä jokin hullusti kun on tarvetta työkavereilleen jatkuvasti naljailla.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Musta paras tähän astisista täällä kokemistani jutuista oli tuo tämän päivän Chokolaadin kosmetiikka-ketju, jossa joku suuttui mulle oman tekstini lainaamisesta ja muokkauksesta. :D Sain siis sen takia kuulla olevani yh, läski, meikkaamaton, jolla ei käy flaksi ...ja vaik mitä muuta. :D Siis en kirjoitukseni takia (ei siis tekstisisällön), vaan sen takia, kun lisäsin omaan tekstiini lähetyksen jälkeen virkkeen. :laugh:

Eikä? :o :laugh: :laugh:

Yhteistyössä