J
Juuli
Vieras
Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No dusk nyt varmasti haluaa vain "maineen" olla ilkeä ja vittumainen. Ainahan tuollaisia ihmisiä tulee tälle palstalle tietyin väliajoin. Tod.näk. he eivät uskalla sanoa mitään negatiivistä oikeassä elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:jaa nämä Unnan mammat kauhistelee
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Emilynilläkin on kyseenalainen maine olla ilkeä. Savanna ei kyllä tähän ryhmään kuulu. Siis ilkeisiin. Ja Rollo nyt on Rollo. Ei se terävin kynä penaalissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:aa... täähän on selkeesti jonku kettuilunikki, ei-niin-tosissaan-oleva. Ikävintä on se että joku sitten laittaa tällaisen aloituksen ja "Dusk" saa kivat kiksit kun hänet on Huomattu.
Alkuperäinen kirjoittaja as:Ja mikäs sä sit, Juuli luulet olevas?? Varaa arvostella muita?Ootko ite ok...
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
" Juuli", Miksi teet tallaisia lausuntoja muista palstailijoista?
Love zxz
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Emilynilläkin on kyseenalainen maine olla ilkeä. Savanna ei kyllä tähän ryhmään kuulu. Siis ilkeisiin. Ja Rollo nyt on Rollo. Ei se terävin kynä penaalissa.
En mä ole ilkeistä puhunut vaan idiooteista. Savanna todellakin on idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Love zxz
Siksi koska saan ihottumaan idiooteista ihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Love zxz
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
En mä ole ilkeistä puhunut vaan idiooteista. Savanna todellakin on idiootti.
sinut voidaan siis lisätä listaasi...
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Keitä muita idiootteja täällä mielestänne on? Mun mielestä ainakin Rollolainen, Savanna ja Markiisi de saden.
Love zxz
Paha juttu. Miten voi olla mahdollista, eikö toinen idiootti pitäisi olla immuuni idiooteille?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Tää Dusk koittaa olla yhtä kärkäs, näsäviisas ja ärsyttävä kommentoija kuin Herra Majuri. Koittaa saada samanlaisen viha-rakkaus-tunteen aikaiseksi kuin Majuri, siinä onnistumatta. Hauskuus, tilannetaju ja loistava ironia puuttuvat tältä yrittäjältä. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Tää Dusk koittaa olla yhtä kärkäs, näsäviisas ja ärsyttävä kommentoija kuin Herra Majuri. Koittaa saada samanlaisen viha-rakkaus-tunteen aikaiseksi kuin Majuri, siinä onnistumatta. Hauskuus, tilannetaju ja loistava ironia puuttuvat tältä yrittäjältä. :hug:
hah hah! minulla on vaan huono päivä ja haluan että muillekin tulee paha mieli