H
Herra Tasavallan RESIDENSSI
Vieras
Saatte kerätä tähän listaan palstan typerimmät ihmiset väliltä 1-10.
Itse sanon heti pari nimeä:
Herra Majuri
Jonne
Itse sanon heti pari nimeä:
Herra Majuri
Jonne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta kuka on Jonne? En ole ikinä kuullutkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:joo jos tuo Jonne oli siinä kotiäiti pinossa niin oli kyllä tosi katkera ja ilkeä. Onkohan kaikki muumit laaksossa hällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
bootypeppi "hei kattokaa mua"
on ainakin erikoisia jos ei muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä itse![]()
Onnistun tunaroimaan mitä yksinkertaisempiakin asioita ja olemaan loputtoman typerä, mutta ainakin sillä on toisinaan viihdyttävä vaikutus, kun esim. jumitun tukastani erilaisiin kohteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
älä liiottele. meillä on vaan hyökkäämättömyys sopimus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
älä liiottele. meillä on vaan hyökkäämättömyys sopimus![]()
Voin mä sun kaveri olla, mutta en tollasten ilkeiden, jotka alottaa tämmösiä keskusteluja, koska niillä on niin tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä itse![]()
Onnistun tunaroimaan mitä yksinkertaisempiakin asioita ja olemaan loputtoman typerä, mutta ainakin sillä on toisinaan viihdyttävä vaikutus, kun esim. jumitun tukastani erilaisiin kohteisiin.
tuli heti mieleen kummelin spiidi ja saku. toinen kun sai hiuksensa tarttumaan käynnissä olevan ladan tuulettimeen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arvostelija:Lunatic
Herra Majuri
Imperial
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä itse![]()
tuli heti mieleen kummelin spiidi ja saku. toinen kun sai hiuksensa tarttumaan käynnissä olevan ladan tuulettimeen![]()
![]()
Onnistuu![]()
Äijää joku kutsui Spiidiksi, kun se on niin sairaan nopee... ja pitkätukkainen![]()
Mutta minäpä pystyn myös tallaamaan hiuksilleni ja kaatumaan erityisen intiimeille alueille turpa edellä... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:![]()
minä olen kaatunu kerran pää edellä keski-ikäisen miehen haarojen väliin, kun istui teranssilla oluella, eikä edes hävettäny :snotty: