Palstan typerykset top-10!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Tasavallan RESIDENSSI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketjun aloittaja (muuten vaan typerys. aina nirisemässä ja narisemassa)
Grace1982 (karmiva ämmä, en tykkää yhtään.)
Magnus (typerys, ei tiedä mittään.)
Aatamin akka (muuten vaan ihan pöllö)

Minä itse :D

Onnistun tunaroimaan mitä yksinkertaisempiakin asioita ja olemaan loputtoman typerä, mutta ainakin sillä on toisinaan viihdyttävä vaikutus, kun esim. jumitun tukastani erilaisiin kohteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Onnistun tunaroimaan mitä yksinkertaisempiakin asioita ja olemaan loputtoman typerä, mutta ainakin sillä on toisinaan viihdyttävä vaikutus, kun esim. jumitun tukastani erilaisiin kohteisiin.

tuli heti mieleen kummelin spiidi ja saku. toinen kun sai hiuksensa tarttumaan käynnissä olevan ladan tuulettimeen :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
bootypeppi "hei kattokaa mua"

on ainakin erikoisia jos ei muuta :)

älä liiottele. meillä on vaan hyökkäämättömyys sopimus :D

Voin mä sun kaveri olla, mutta en tollasten ilkeiden, jotka alottaa tämmösiä keskusteluja, koska niillä on niin tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
rukoilija sirkka "kaikkien kaveri"
bootypeppi "hei kattokaa mua"

on ainakin erikoisia jos ei muuta :)

älä liiottele. meillä on vaan hyökkäämättömyys sopimus :D

Voin mä sun kaveri olla, mutta en tollasten ilkeiden, jotka alottaa tämmösiä keskusteluja, koska niillä on niin tylsää.

tuo oli aika mukavasti sanottu =)

tuli heti mieleen kummelin spiidi ja saku. toinen kun sai hiuksensa tarttumaan käynnissä olevan ladan tuulettimeen :o :laugh:

Onnistuu :whistle:

Äijää joku kutsui Spiidiksi, kun se on niin sairaan nopee... ja pitkätukkainen :D

Mutta minäpä pystyn myös tallaamaan hiuksilleni ja kaatumaan erityisen intiimeille alueille turpa edellä... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Arvostelija:
Lunatic
Herra Majuri
Imperial

Luuletkos kääpiö, että olen täällä ketään miellyttämässä?

Kuulun mielummin porukkaan, joka vituttaa kaikkia, ku sellanen pikku piipari, joku haluaa mielistellä kaikkia. Tossut perkele

Minä!
Tai siis en minä tahallani lauo typeryyksiä. Ihmiset vaan ei näe tänne näppiksen taakse, millainen ihminen täältä kirjoittelee.
Olen jotenkin antanut itsestäni tosi typeryksen kuvan palstalla, mutta olen onneksi myös saanut paljon positiivisia juttuja aikaan. :ashamed:
Minä en vaan ole verbaalisesti lahjakas. Se, mitä ajattelen, on uskomattoman vaikea pukea sanoiksi. :(

Onnistuu :whistle:

Äijää joku kutsui Spiidiksi, kun se on niin sairaan nopee... ja pitkätukkainen :D

Mutta minäpä pystyn myös tallaamaan hiuksilleni ja kaatumaan erityisen intiimeille alueille turpa edellä... :saint:

:laugh:
minä olen kaatunu kerran pää edellä keski-ikäisen miehen haarojen väliin, kun istui teranssilla oluella, eikä edes hävettäny :snotty:

Yhteistyössä